Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #26 Skrevet 4. april 2016 Det er jo du som snakker om masse ons ikke jeg. Jeg synes ikke å ha masse ons i uka er greit heller jeg, men en gang i blant er ok. Synes fremdeles ikke å selge sex en gang iblant er ok, men det er jo mange som synes det er greit. Både horer og kunder. Men bare det at man velger det som siste løsninger gir jo en pekepinn på at det kanskje ikke er en foretrukken løsning? Anonymous poster hash: 37af2...097 Men hva er forskjell mellom å ha fylle-ONS med tilfeldige menn man ikke har følelser for, en gang i blant, og gjøre det samme for penger en gang i blant? Når det kommer til selvrespekten mener jeg? Enn hva når man er i et forhold med gift mann og mottar masse gaver? Da er man jo "hore-light", men det er helt greit for deg og selvrespekten er i behold? Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #27 Skrevet 4. april 2016 Du må søke hjelp ift økonomien din. Kan hende du kjøper feil ting. Kontakt nav, de har økonomisk rådgivere. Jeg tror du bruker pengene dine feil. En må ikke ha alt. Klær får en nesten kastet etter seg, så det trenger du ikke kjøpe, evt kjøpe brukt. Skriv på fb at du ønsker å arve klær. Hadde noen av mine venner skrevet det, hadde jeg funnet frem mye. Jeg liker veldig godt å gi til folk som er taknemmelige. Mye billig og ok mat. Se på tv abonnement. Internett. Ingen blader eller bokklubber. Vurdere å finne billigere bolig. Ingen kjøp av nips og naps. Anonymous poster hash: dcbc3...d51
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #28 Skrevet 4. april 2016 Men hva er forskjell mellom å ha fylle-ONS med tilfeldige menn man ikke har følelser for, en gang i blant, og gjøre det samme for penger en gang i blant? Når det kommer til selvrespekten mener jeg? Enn hva når man er i et forhold med gift mann og mottar masse gaver? Da er man jo "hore-light", men det er helt greit for deg og selvrespekten er i behold? Anonymous poster hash: 5d584...da1 Fordi når man har tilfeldig sex med noen er det fordi man er kåt og har lyst på sex. Når man selger sex for penger for å kunne fø på barna sine er det ikke fordi man er kåt på vedkommende man skal ha sex med, men fordi man får penger for det. Man kan selvsagt blir kpt underveis, eller også før, men utgangspunktet er altså ikke det samme. Og der kommer også selvrespekten inn. Jeg ligger med folk fordi jeg er kåt og har lyst. Ikke for å gjøre andre en tjeneste. Forstår du? Anonymous poster hash: 37af2...097
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #29 Skrevet 4. april 2016 Jeg kunne ikke ha solgt kroppen min. Men kunne hatt ONS. Under ons er det jeg som bestemmer, jeg som eier min egen kropp, og jeg har selvrespekten igjen. Har bare hatt to ONS i hele mitt liv. Så ikke noe som skjer ofte. Men å selge meg selv, da er det en annen som kjøper meg, betaler for kroppen min, eier da kroppen min en kort stund, det er han som bestemmer og ikke meg. Han tar en del av min selvrespekt. Og kvinner som selger seg over tid, sliter alle med ettervirkninger. Også de som har gjort dette svært frivillig, og i utgangspunktet, så på det som det samme som ONS, og at sex bare var gøy, samme hvem du hadde det med. Anonymous poster hash: aa2c2...dbf
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #30 Skrevet 4. april 2016 Fordi når man har tilfeldig sex med noen er det fordi man er kåt og har lyst på sex. Når man selger sex for penger for å kunne fø på barna sine er det ikke fordi man er kåt på vedkommende man skal ha sex med, men fordi man får penger for det. Man kan selvsagt blir kpt underveis, eller også før, men utgangspunktet er altså ikke det samme. Og der kommer også selvrespekten inn. Jeg ligger med folk fordi jeg er kåt og har lyst. Ikke for å gjøre andre en tjeneste. Forstår du? Anonymous poster hash: 37af2...097 Det er ikke bestandig man har lyst i fylla, man tror at man har det. Hvordan kan det ellers ha seg at en mann som var attraktiv etter 8 shots kvelden før, er disgusting morgenen etter og man rømmer derfra med "walk of shame"? Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #31 Skrevet 4. april 2016 Det er ikke bestandig man har lyst i fylla, man tror at man har det. Hvordan kan det ellers ha seg at en mann som var attraktiv etter 8 shots kvelden før, er disgusting morgenen etter og man rømmer derfra med "walk of shame"? Anonymous poster hash: 5d584...da1 Det der er jo bare kverulering. Så la meg omformulere meg for å please deg "da har man sex fordi man har lyst eller tror man har lyst" det er fremdeles ikke prostitusjon der man selger en tjeneste (kroppen sin) for andres nytelse. Uansett er dette helt på siden av hva som er hi sin utfordring. Anonymous poster hash: 37af2...097
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #32 Skrevet 4. april 2016 Jeg er superprippen. Hatt en mann hele livet og blir der. Men jeg klarer likevel ikke se at det hadde vært noe problem å selge meg hvis jeg måtte brødfø barna mine. Tenkte ikke sånn i 20-årsalderen, men nå er ikke sex så utrolig spesielt at det er hellig lengre. Alderen..😂😂😂 Anonymous poster hash: f1220...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå