Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 eller er de helt utafor. noen som har gjort de. og hva tok dere betalt? Anonymous poster hash: d6c1b...ddc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Ta heller camshow Anonymous poster hash: a48fd...ee7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Veldig dum ide! Hvor skal du ha kundene hen? Hjemme, sånn at de vet hvor du bor, og kan komme på døren for å voldta deg en gang ungene er hjemme?! Du kan bli slått, voldtatt, ranet og div.. Noe som igjen går utvover barna dine.. Det er ikke verdt det.. Anonymous poster hash: d54c0...c7b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Virkelig ikke ok !!! Anonymous poster hash: 75f9b...240
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Det går an, men det må være i ordnede former. Det finnes internett-'bordeller' der alt er veldig trygt og sikkert. Registrerte medlemmer, kundesjekk, sikker betaling, osv. Dette blir på det eksklusive plan, og du må nok gjøre en god del research og dobbelsjekking før du starter, men det er altså fullt mulig. Hadde jeg vært alenemor og bodd i en stor by, ville jeg vurdert det. Evt. vært mer eskorte-pike, eller kun reise-eskorte. Alt går an, men som sagt, i ordnede former gjennom firma. Hvorfor jeg ville gjort det? Fordi jeg er i overkant kåt, og ser på sex med fremmede, med spenningen det medfører, som en av livets store nytelser. Ser ikke noe galt i at jeg kunnet få penger for å drive med det. Men, nå er jeg ganske godt gift da 😋 Lykke til, gjør det om du føler det er rett for deg. Trenger kun være en periode av livet ditt, f.eks for å tjene opp egenkapital til huskjøp. Anonymous poster hash: da065...a90
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Huff... jeg skjønner hvor du kommer fra. En periode var jeg så rådløs at tanken slo meg også. Jeg var alltid på etterskudd med regninger og gjelda hopa seg opp. Jeg så heller ingen ende på elendigheten. Jeg jobbet 100% og kunne virkelig ikke jobbe mer. Jeg prioriterte mat til barna. Jeg spiste ofte tørr ris på kvelden bare for å ikke legge meg sulten. Jeg skjemtes og sa det virkelig ikke til noen. Jeg så for meg at å selge meg en kveld eller to i uka ville være redningen. Jeg bor langt unna familien min så ingen hadde en aning. Mamma skulle på besøk. Jeg hadde ikke penger til diesel for hente henne på flyplassen. Jeg trodde jeg skulle dø. Hun så elendigheten når hun kom. Ungene hadde klær og mat og alt de trengte, men alt jeg hadde var slump og halvveis. En dag jeg var på jobb hadde mamma snoka gjennom litt ting og tang. Da jeg kom hjem satt hun ved bordet med en bunke fakturaer og en drøss med poser fra europris, rema, apotek1, nille, Princess, hogm og jeg vet ikke hva. Hun hadde fylt opp alt som manglet. Vi snakket om økonomien ov klandret meg for å ikke ha gitt beskjed. Enden på visa er at jeg fikk et godt lån for å komme meg ovenpå igjen. Jeg flyttet til en mindre leilighet og satt opp budsjett. Jeg levde trangt lenge. Men sånn som livet er så er det stadig i endring. Jeg bytta jobb og jeg traff mann. Fikk ting på stell. Huff, det var ikke meningen å skrive så mye, men kjære hi: snakk med noen, om ikke noen i familien din har mulighet til å hjelpe snakk med nav. Finn løsninger på problemet, ikke bær på det alene. Prostitusjon er ikke løsningen. Det er for risikabelt for deg og barna. Lykke til! Anonymous poster hash: 37af2...097
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Huff... jeg skjønner hvor du kommer fra. En periode var jeg så rådløs at tanken slo meg også. Jeg var alltid på etterskudd med regninger og gjelda hopa seg opp. Jeg så heller ingen ende på elendigheten. Jeg jobbet 100% og kunne virkelig ikke jobbe mer. Jeg prioriterte mat til barna. Jeg spiste ofte tørr ris på kvelden bare for å ikke legge meg sulten. Jeg skjemtes og sa det virkelig ikke til noen. Jeg så for meg at å selge meg en kveld eller to i uka ville være redningen. Jeg bor langt unna familien min så ingen hadde en aning. Mamma skulle på besøk. Jeg hadde ikke penger til diesel for hente henne på flyplassen. Jeg trodde jeg skulle dø. Hun så elendigheten når hun kom. Ungene hadde klær og mat og alt de trengte, men alt jeg hadde var slump og halvveis. En dag jeg var på jobb hadde mamma snoka gjennom litt ting og tang. Da jeg kom hjem satt hun ved bordet med en bunke fakturaer og en drøss med poser fra europris, rema, apotek1, nille, Princess, hogm og jeg vet ikke hva. Hun hadde fylt opp alt som manglet. Vi snakket om økonomien ov klandret meg for å ikke ha gitt beskjed. Enden på visa er at jeg fikk et godt lån for å komme meg ovenpå igjen. Jeg flyttet til en mindre leilighet og satt opp budsjett. Jeg levde trangt lenge. Men sånn som livet er så er det stadig i endring. Jeg bytta jobb og jeg traff mann. Fikk ting på stell. Huff, det var ikke meningen å skrive så mye, men kjære hi: snakk med noen, om ikke noen i familien din har mulighet til å hjelpe snakk med nav. Finn løsninger på problemet, ikke bær på det alene. Prostitusjon er ikke løsningen. Det er for risikabelt for deg og barna. Lykke til! Anonymous poster hash: 37af2...097 Så fantastisk mamma du har! ❤️
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Vel, jeg har gjort dette. Møtt kundene på hotell. Kun norske menn. 3000 timen. Men jeg ble lei og sliten etter et par måneder. Det ble i tillegg vanskelig å forklare kontantene. Brukte kontanter på mat, og inntekt på regninger. Problemet var at jeg ble sittende med enorme summer kontanter, og hadde ikke penger til regningene fra før. Turte ikke sette inn kontanter heller så ofte. Enden på visa ble at jeg sluttet å selge sex så og si. Selger sex til to faste kunder nå, og tjener 3000-6000 i mnd på det, litt avhengig av hvor ofte jeg ser begge to i løpet av en måned. Vanskelig å få til treff av og til også. Har fortsatt en del kontanter fra min 'storhetstid', men inntekten er like ræva enda. Er alenemor til fire, og har bare fri annenhver helg. Jeg har ingen dårlige erfaringer med sexsalg, og har ikke blitt behandlet dårlig. Bruker alltid beskyttelse og bruker falskt navn. I juli flytter jeg til et billigere sted, og da bryter jeg med kundene mine. Har ikke lyst til å ha sex med dem. Anonymous poster hash: 594f3...a3a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Plutselig ble tråden til hun som har gitt 13 åringen sin litt for mye ansvar, satt litt i perspektiv.. Dette er bare trist Anonymous poster hash: 4e71e...10c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Vi bor i Norge. Vi har faktisk krav på penger til tak over hodet, og mat på bordet. Og barna skal ikke lide noen stor nød. Jeg var selv i stor nød i sommer, levde bare på ris, for at barna skulle få litt bedre mat. Ble faktisk tilbudt 12 000 kr for en natt med en mann. Takket pent nei. Krøp heller til korset, og leverte sosialsøknader til Nav. Og fikk det jeg hadde krav på, og litt ekstra hjelp med husleie. Så det reddet meg. Anonymous poster hash: aa2c2...dbf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 Så fantastisk mamma du har! ❤️Hun er virkelig verdens beste mamma. Men det viktigste jeg lærte av henne den uken hun var på besøk var å snakke om det som er vanskelig og utfordrende. Det finnes som regel alltid løsninger, det er bare ikke så enkelt å se dem selv bestandig. Anonymous poster hash: 37af2...097
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #12 Skrevet 3. april 2016 Hei. Skjekk ut småjobber på finn.no. Kanskje finner du noen småjobber du kan ta på deg for å tjene noen ekstra kroner. Det pleier jeg og gjøre. Jeg er også alene og lever trangt. Prøver så godt det lar seg gjøre og selge ting vi ikke bruker lengre på finn, evt se etter en småjobb. Har tatt på meg et par oppdrag og det har vært ufattelig deilig med de ekstra kronene inn i budsjettet. Jeg har også vurdert sexsalg, men funnet ut at så langt vil jeg ikke gå. Har du søkt bostøtte, avdragsfrie måneder på studielån eller lignende? Jeg pleier å ta avdragsfrie måneder på studielånet i perioder med mange ekstra utgifter. Tror dessverre det er mange av oss som skjønner hvordan du har det. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 1ae41...69b
februarprins2013 Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 Nei, da hadde jeg heller tatt opp et lån hos banken eller familie
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 Nei, da hadde jeg heller tatt opp et lån hos banken eller familie Hva hadde du gjort om du ikke fikk lån i banken og ikke hadde familie/venner som kunne låne deg penger heller? Er ikke alle som har det, vet du.... Anonymous poster hash: 9d7c7...dcb
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 Hvis du har bil så kanskje dette kan være noe for deg https://nabobil.no/browse Anonymous poster hash: a3e28...d46
Fandens Oldemor Skrevet 4. april 2016 #16 Skrevet 4. april 2016 eller er de helt utafor. noen som har gjort de. og hva tok dere betalt? Anonymous poster hash: d6c1b...ddc Om det er "helt utafor"? Hva tror du selv?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #17 Skrevet 4. april 2016 Det er helt utafor. Det gikk greit med hun ene, men det er absolutt ingen garanti. Du kan bli fysisk og psykisk skadet. Jeg hadde aldri sjanset på det med unger i hus. Ring heller økonomisk rådgiver i kommunen. det er gratis og som regel er de utrolig gode på å se løsninger. Gjør det og få til en varig endring, ikke bruk kroppen din på den måten. Kan jo bare si at jeg er og alene, og satt med en 1 åring og over 200 000 i gjeld, de kom og tok strømmen og da måtte jeg ha hjelp av økonomisk rådgiver. Det var overhode ikke morsomt, men nå 4 år etter sitter jeg faktisk gjeldfri med en god bufferkonto. Håper du går for den typen hjelp <3 Anonymous poster hash: 9f9a7...bad
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #18 Skrevet 4. april 2016 Det er helt innafor om du vil det. Ikke er det ulovlig heller. Det er ulovlig å kjøpe sex da, men det tenker jeg han må ta risikoen for. 2500-3000 for en time betaler de sikkert glatt og et par ganger i uken, så har du det bedre. Tenker du lett kan komme deg ovenpå på den måten. Ikke skatt eller noe. Trenger ikke forklare kontanter. Hvis noen spør om hvorfor du bruker kontanter, så er det noe galt med de. Har aldri hatt problemer med å måtte forklare for noen hvorfor jeg har kontanter. Sørg for å få pengene først og sørg for å få 200 og 500 lapper. Lykke til:) Anonymous poster hash: 1a7fa...f43
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #19 Skrevet 4. april 2016 Rart hvordan folk på DiB mener det er helt greit å pule på si uten kondom når man er gift og har barn, være elskerinne til flere gifte menn med familie eller ha ONS hver helg (som mange mener er bedre de første 2-3 år etter bruddet med barnefar enn å ha fast forhold, for man skal "finne seg selv" og "kose seg"). Men å ta betalt for å ha ONS med single menn når man selv er singel, neeei, DET er helt utafor det. Dobbeltmoralske kjerringer. Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #20 Skrevet 4. april 2016 Rart hvordan folk på DiB mener det er helt greit å pule på si uten kondom når man er gift og har barn, være elskerinne til flere gifte menn med familie eller ha ONS hver helg (som mange mener er bedre de første 2-3 år etter bruddet med barnefar enn å ha fast forhold, for man skal "finne seg selv" og "kose seg"). Men å ta betalt for å ha ONS med single menn når man selv er singel, neeei, DET er helt utafor det. Dobbeltmoralske kjerringer. Anonymous poster hash: 5d584...da1 Du må gjerne kalle med dobbeltmoralsk kjerring, men da kaller jeg deg idiot! Ser du virkelig ikke forskjellen? Det første du skriver om utroskap og kondom osv orker jeg ikke kommentere en gang, det blir for dumt. Men ser du virkelig ikke forskjellen på prostitusjon og casual sex? Fordi det er forskjell på å selge kroppen sin til noen og å møte noen på byen og havne til køys. Anonymous poster hash: 37af2...097
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #21 Skrevet 4. april 2016 Du må gjerne kalle med dobbeltmoralsk kjerring, men da kaller jeg deg idiot! Ser du virkelig ikke forskjellen? Det første du skriver om utroskap og kondom osv orker jeg ikke kommentere en gang, det blir for dumt. Men ser du virkelig ikke forskjellen på prostitusjon og casual sex? Fordi det er forskjell på å selge kroppen sin til noen og å møte noen på byen og havne til køys. Anonymous poster hash: 37af2...097 Hva er forskjell på å møte noen online og ha casual sex med personen i ny og ne mot betaling og ha casual sex med helt ukjente menn fra byen (som kan være overgripere, psykopater, voldtektsmenn, ha AIDS for alt man vet) uten betaling? HVOR er forskjellen bortsett fra det økonomiske? Antar at HI ikke kommer til å gå på gata, men at hun ordner seg et par faste kunder. Har aldri solgt sex selv, men hvis det var valget mellom det og la barna eller meg selv sulte, ville jeg selvfølgelig ha gjort alt for å brødfø meg selv og familien. Så, hva er den store forskjellen mellom å ha casual sex med ukjente menn du tar med hjem fra byen og ha sex med ukjente menn du møter på nett mot betaling? Opplys meg gjerne. Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #22 Skrevet 4. april 2016 Hva er forskjell på å møte noen online og ha casual sex med personen i ny og ne mot betaling og ha casual sex med helt ukjente menn fra byen (som kan være overgripere, psykopater, voldtektsmenn, ha AIDS for alt man vet) uten betaling? HVOR er forskjellen bortsett fra det økonomiske? Antar at HI ikke kommer til å gå på gata, men at hun ordner seg et par faste kunder. Har aldri solgt sex selv, men hvis det var valget mellom det og la barna eller meg selv sulte, ville jeg selvfølgelig ha gjort alt for å brødfø meg selv og familien. Så, hva er den store forskjellen mellom å ha casual sex med ukjente menn du tar med hjem fra byen og ha sex med ukjente menn du møter på nett mot betaling? Opplys meg gjerne. Anonymous poster hash: 5d584...da1 Og du er sikkert ei sånn som har deg med andre mens du er gift, siden du reagerer med "idiot"-kommentaren. Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #23 Skrevet 4. april 2016 Hva er forskjell på å møte noen online og ha casual sex med personen i ny og ne mot betaling og ha casual sex med helt ukjente menn fra byen (som kan være overgripere, psykopater, voldtektsmenn, ha AIDS for alt man vet) uten betaling? HVOR er forskjellen bortsett fra det økonomiske? Antar at HI ikke kommer til å gå på gata, men at hun ordner seg et par faste kunder. Har aldri solgt sex selv, men hvis det var valget mellom det og la barna eller meg selv sulte, ville jeg selvfølgelig ha gjort alt for å brødfø meg selv og familien. Så, hva er den store forskjellen mellom å ha casual sex med ukjente menn du tar med hjem fra byen og ha sex med ukjente menn du møter på nett mot betaling? Opplys meg gjerne. Anonymous poster hash: 5d584...da1 Nei, jeg gidder ikke opplyse deg gjerne! Men et ord skal jeg fortelle deg og det er: selvrespekt Jeg hadde også solgt meg om ungene var på tur å sulte ihjel og det var den eneste muligheten - men det er ikke tilfelle! Den dagen sexkjøpsloven oppheves, den dagen prostitusjon blir en åpen og ærlig business der arbeidstakere skatter, blir ivaretatt og har rettigheter da er jeg enig med deg, men enn så lenge er dette et yrke jeg ikke under noen omstendigheter bortsett fra eksempelet ditt om sultedød vil anbefale for noen! Anonymous poster hash: 37af2...097
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #24 Skrevet 4. april 2016 Nei, jeg gidder ikke opplyse deg gjerne! Men et ord skal jeg fortelle deg og det er: selvrespekt Jeg hadde også solgt meg om ungene var på tur å sulte ihjel og det var den eneste muligheten - men det er ikke tilfelle! Den dagen sexkjøpsloven oppheves, den dagen prostitusjon blir en åpen og ærlig business der arbeidstakere skatter, blir ivaretatt og har rettigheter da er jeg enig med deg, men enn så lenge er dette et yrke jeg ikke under noen omstendigheter bortsett fra eksempelet ditt om sultedød vil anbefale for noen! Anonymous poster hash: 37af2...097 Men å ha masse ONS med tilfeldige eklinger på byen i fylla er ensbetydende med selvrespekt? Det samme å være elskerinne til flere gifte menn? DET er å ha selvrespekt? Der mistet du meg altså... Sexkjøpsloven har ingen betydning for selvrespekten, sånn generelt. Sex for penger er sex for penger, uansett om det er lov eller ikke lov for kjøperen å benytte seg av tjenesten. Anonymous poster hash: 5d584...da1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #25 Skrevet 4. april 2016 Men å ha masse ONS med tilfeldige eklinger på byen i fylla er ensbetydende med selvrespekt? Det samme å være elskerinne til flere gifte menn? DET er å ha selvrespekt? Der mistet du meg altså... Sexkjøpsloven har ingen betydning for selvrespekten, sånn generelt. Sex for penger er sex for penger, uansett om det er lov eller ikke lov for kjøperen å benytte seg av tjenesten. Anonymous poster hash: 5d584...da1 Det er jo du som snakker om masse ons ikke jeg. Jeg synes ikke å ha masse ons i uka er greit heller jeg, men en gang i blant er ok. Synes fremdeles ikke å selge sex en gang iblant er ok, men det er jo mange som synes det er greit. Både horer og kunder. Men bare det at man velger det som siste løsninger gir jo en pekepinn på at det kanskje ikke er en foretrukken løsning? Anonymous poster hash: 37af2...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå