Gå til innhold

Let the babymaking begin 😆

Anbefalte innlegg

Da er det 4 uker siden sist blødning å i dag fikk jeg som forventa mensen, så da er prøvingen i gang her etter cerazette-slutt 😃

Blir en spennende tid i vente, sist satt mini som et skudd i pp0,siden han ikke var planlagt. Så får se hvordan det går nå ☺

Anonymous poster hash: db185...e34

Fortsetter under...

Vi skal begynne 7.april har planlagt det i ca ett år nå. Det blir nr to. Hvis uka kommer da, vi har tjuvstarta litt.. men hvis beregningene mine stemmer, så tjuvstarta vi noen dager etter el bruker å være. Vi er hvertfall ivrig etter å begynne for fult

• 4 uker senere...

Annonse

Vi har utsatt prøvingen noen måneder til. Har muligheter til å få utvidet stillingen min på jobb, men får mest sannsynlig ikke vite det før i august/september. Kanskje muligens juli. Sjefen er veldig treig med alt sånt.. så jeg kan ikke risikere at jeg blir satt ut av spill, eller svekke mulighetene mine med kul på magen og lignende. Har hatt lyst på større stilling lenge, og det vil komme veldig godt med for oss og meg. Så det er en taktisk og lur avgjørelse. Men jeg er likevel litt skuffet. Vi har allerede ventet ett år på å få begynne. Kunne ønske jeg kunne få et sikkert svar snart, men med den sjefen jeg har er det heller tvilsomt.

Håper spiren sitter snart da, trøndermammasnart 😊 det var spennende da april endelig kom, men jeg tror ikke det var meningen vi skulle begynne denne måneden. Jobbmuligheter eller ei. Først kom ikke mensen til det tidspunktet den bruker å komme, den var en uke forsinket. Så fikk jeg sopp også dro vi på familiebesøk lengre ned i landet. Og nå har jeg også nettopp fått vite at jeg har muligheter til å øke stillingen. Kanskje det var like så greit at det ble litt kluss denne måneden. Får bare håpe at utsettingen fører noe godt med seg 😊

Kjempe spent, er nå på dag 3 etter ikm..ikke testa da jeg er ganske sikker på at det ikke har klaffa denne gangen :) var bortreist da el skal ha vært, å tar vel tid før kroppen er 100% stabilisert også...

Tror nok tanta er rett rundt hjørnet..kan på en måte kjenne at det "river" litt der nede ved brå bevegelser feks om jeg reiser meg kjapt fra sofaen... hvordan går det med dere andre jenter ? :)

HI

Anonymous poster hash: db185...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...