Gå til innhold

Hvilken tørketrommel har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd?

Vi må ha ny men vet ikke hvilke merke som er lurt.

Hvilke typer klær tørker du i maskinen? (Ull, genser, håndklær?)

Anonymous poster hash: c2619...93e

Skrevet

Har Samsung med varmepumpeteknologi, tar 9 kg. Tørker det aller meste bortsett fra noen få plagg som jeg er litt redd for. Ull går helt fint å tørke i denne maskinen

Anonymous poster hash: 4ba39...915

Skrevet

Zanussi🌺 går 2 ganger for dag. Hatt den i 11 år. Går som ei kule enda!

Anonymous poster hash: e0d41...112

Skrevet (endret)

Har en bosch med varmepumpeteknologi 9 kg. kapasitet. Tørker håndkler, sengetøy, sokker, truser og dunprodukter. Gensere, t-skjorter og bukser henger jeg opp. Bortsett fra da vi hadde babytøy, da gikk alt i tørketrommelen, hadde en annen maskin da. De få ullklærne som blir brukt henge jeg også opp, men det er et eget program til ull, og en ullkurv å få kjøpt om man liker å tørke ull i trommelen. Grunnen til at jeg valgte denne maskinen var at den hadde de funksjonene jeg ønsket. Blant annet dunprogrammet som gjør at dunproduktene er helt tørre når maskinen sier seg ferdig. Den har også en funksjon for å dampe skjorter o.l. slik at jeg slipper å stryke de. Det blir ikke perfekt, men er godt nok til hverdagsbruk.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Whirlpool, har hatt den i 11 år og går som ei klokke fremdeles. Jeg tørker stort sett sengetøy, håndklær, kluter, undertøy og sokker, mannens jobbeklær i den.

Anonymous poster hash: a5ebe...afb
Skrevet

Whirpool. Ikke fornøyd. Må ofte kjøre programmet både to og tre ganger før det blir skikkelig tørt :/

Anonymous poster hash: b1a0d...620

Skrevet

Har Candy tørketrommel (kondens). Hatt den i ca 5år nå, kjempefornøyd :-)

Skrevet

Bosch med 8 kg kapasitet. Med varmepumpeteknologi. Er fornøyd. Men skulle ønske den tok litt kortere tid. Den tar brått 3 timer på håndklær og slikt. Syns det er veldig lenge.... Men virker som de med varmepumpe system tar mye lengre tid enn de "gammeldagse".. Nå får man kanskje ikke tak i noe annet snart?!

Anonymous poster hash: d2040...b52

Skrevet

Miele, fungerer helt ok.

Anonymous poster hash: d8ad6...ce6
Skrevet

Whirpool 8kg kondens tror jeg det er. Ikke slik som du må ha kabel ut på.

Superfornøyd. Valgte samme merke når jeg måtte ha ny sist. Mulig vi kunne ha reparert dn andre enkelt, men kostet ikke så mye med ny. Her går den fort noen ganger om dagen, så forventer ikke at den skal vare i evigheter og enda lengre. Nå er vel vår åtte år og bare en gummilist på den som er kranglete. Min mann mener vi må kjøpe ny, for han må dytte den på plass annen hver gang han åpner døra. For meg er dette en bagatell. Ser vi innvendig på den så har den tørket steiner og annet rart som ungene har klart å ha i lommene sine, så rart den fungerer så bra enda. Nå er de så store at slikt ikke skjer lengre, selv om de har klart å vaske nøkkler og mobiler (de begynner å måtte vaske selv, en har da lært på den harde måten å måtte sjekke lommer først)

Anonymous poster hash: 5f931...88b

Skrevet

Har miele vaskemaskin og tørketrommel. Fornøyd med begge.

Bruker mest på hånduker, truser, sengetøy.

Henger opp 40 graders vask på tørkestativ. Litt av gammel vane tror jeg.

Anonymous poster hash: 9adf7...771

Skrevet

Jeg har miele i både vask og tørk. Er utrolig fornøyd :) 

Anonymous poster hash: abbe0...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...