Gå til innhold

Hadde barnehagen deres aprilsnarr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår hang det et skriv om at varmlunsjen fra nå av ble skiftet ut med hamburgere fra burger king siden matutgiftene da ville bli redusert 😂 jeg overhørte en mamma som hisset seg litt opp 😂😂😂

Anonymous poster hash: bf623...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår sto det at det var gratis klamydia til de foreldrene som ville ha

Anonymous poster hash: d6c50...a81

Skrevet

Her hang det lapp i bhg, om at pga at de ansatte skulle på weekend til London neste uke, ville bhg være stengt torsdag og fredag :o Var en del foreldre som ble nok så fra seg av sinne pga dette.. Ble ikke bedre av at jeg startet å le gitt.. Tok litt tid for de ansatte å få de til å forstå at det var aprilsnarr ;)

Anonymous poster hash: f3ee0...a53
Skrevet

Hos oss fikk vi en mld ca kl 07:00 at kommunen dessverre måtte stenge vannet noen timer midt på dagen for å rense noen rør, og om alle foreldre kunne være så snille å ta med seg en 1,5 L flaske med vann. Det var mye flasker der 😂

Anonymous poster hash: 1f2ab...004

Skrevet

I vår sto det at det var gratis klamydia til de foreldrene som ville ha

Anonymous poster hash: d6c50...a81

Nå spøker du fælt

Anonymous poster hash: 033a2...b58

Skrevet

Hos oss fikk vi en mld ca kl 07:00 at kommunen dessverre måtte stenge vannet noen timer midt på dagen for å rense noen rør, og om alle foreldre kunne være så snille å ta med seg en 1,5 L flaske med vann. Det var mye flasker der

Det har faktisk skjedd hos oss, det var ingen april spøk :)

Skrevet

Det har faktisk skjedd hos oss, det var ingen april spøk :)

Det var det som var fantastisk med den. Ganske sansynlig, og sendt på et tidspunkt der de fleste gikk på autopilot 😂

Skrevet

I den ene barnehagen vår (tre barn i to forskjellige) Fikk vi sms i dag tidlig om at barna hadde et enormt forbruk av fargeblyanter og at dette var blitt en stor utgift for barnehagen. Vi kunne derfor velge om vi ville betale 100kr ekstra i mnd per barn eller om vi ville sende med egne fargeblyanter til barna (som måtte merkes med navn)

Tok noen minutter før jeg tok spøken. Noen foreldre hissa seg opp på barnehagesiden på fb 😂

Anonymous poster hash: 73ac1...751

Skrevet

I vår hang det et skriv om at varmlunsjen fra nå av ble skiftet ut med hamburgere fra burger king siden matutgiftene da ville bli redusert 😂 jeg overhørte en mamma som hisset seg litt opp 😂😂😂

Vår barnehage hadde også spøken om Burger king 😁😁 Samme barnehage mon tro (i Sør-Trøndelag)? Eller er det flere som har tatt den i dag?😉

Anonymous poster hash: ab4f2...158

Skrevet

Her hang det en lapp om at det var så mye svinn fra sandkassen. Enten måtte alle betale 150kr, eller tømme barnas sko i en boks på utsiden.. Pedleder kom på morgenen å spurte om jeg hadde husket å tømme skoene.. Sa at jeg skulle gjøre det i ettermiddag. Tenkte ikke over at det var en spøk, men skjønte dne når hun lo.. :P

Mange som gikk på den. :D

Anonymous poster hash: a4880...f5c
Skrevet

Vår barnehage hadde også spøken om Burger king 😁😁 Samme barnehage mon tro (i Sør-Trøndelag)? Eller er det flere som har tatt den i dag?😉

Er nok flere, holder til i Hordaland 😆

Skrevet

Her hang det lapp på døra om at det var lus i barnehagen og at vi måtte ta de blå skoposene på hodet for å unngå smitte.

Jeg kom på at det var 1.april akkurat idet jeg skulle tre skoposen over hodet😂

Anonymous poster hash: b94b8...6dc

Skrevet

Ja, vi ble bedt om å komme med 100 kr i en konvolutt som skulle gå til nye leker. Mange som kom med penger😊😊

Anonymous poster hash: 7327e...b07

Skrevet

Det er mange barnehageansatte som deltar på idesider på Facebook så dermed vil nok en del spøker være gjennomført relativt likt rundt om i landet😉

Vi laget falsk månedsplan i samarbeid med ungene på min avd. Og i barna mine sin Bhg stod det at de stengte kl 14, for personalet ville gå tidlig hjem fordi det var så fint vær😎

Anonymous poster hash: 9427e...0d2

Skrevet

Det er mange barnehageansatte som deltar på idesider på Facebook så dermed vil nok en del spøker være gjennomført relativt likt rundt om i landet

Vi laget falsk månedsplan i samarbeid med ungene på min avd. Og i barna mine sin Bhg stod det at de stengte kl 14, for personalet ville gå tidlig hjem fordi det var så fint vær

Anonymous poster hash: 9427e...0d2

Haha, tenker det slo an hos enkelte foreldre at de ansatte ville ha ekstra fri i finværet :legrine:

Skrevet

Her hang det lapp på døra om at det var lus i barnehagen og at vi måtte ta de blå skoposene på hodet for å unngå smitte.

Anonymous poster hash: b94b8...6dc [/

Hordaland?

Anonymous poster hash: c56b1...63f

Skrevet

Vi fikk en SMS om vi kunne ta med oss et syltetøyglass for terrariumet hvor de har meitemarker i knuste og vi måtte ta med en mark hjem i helga. Avdelingen fikk inn 5 glass :)

Anonymous poster hash: 02393...96e
Skrevet

Barnehagen vår hadde den også. Kolbotn;-)

Anonymous poster hash: 4cd06...940

Skrevet

Her var det foreldre som har barn i i bhg i min kommune ja ;) Skal vel mye til for at mange bhg har samme spøk? 

Den med sanden og lus i bhg er her jeg bor ;) litt morsomt å lese....

Anonymous poster hash: 05ff1...fc0
Skrevet

Det var det som var fantastisk med den. Ganske sansynlig, og sendt på et tidspunkt der de fleste gikk på autopilot

Lite morsom da.

Gjest Muji81
Skrevet

Vi fikk en SMS om vi kunne ta med oss et syltetøyglass for terrariumet hvor de har meitemarker i knuste og vi måtte ta med en mark hjem i helga. Avdelingen fikk inn 5 glass :)

Anonymous poster hash: 02393...96e

Lol! Bare tanken på å ha med en meitemark til helgebesøk

Skrevet

Vår hadde at kjøkkenet var ødelagt, så de hadde inngått avtale med mc donalds om å få happy meal til hvert varmmåltid i april.

Anonymous poster hash: b7a01...3c1

Skrevet

Var spent på om noen hadde skrevet denne 😂 var nemlig det samme her 😉

Anonymous poster hash: 16664...709

Skrevet

I den ene barnehagen vår (tre barn i to forskjellige) Fikk vi sms i dag tidlig om at barna hadde et enormt forbruk av fargeblyanter og at dette var blitt en stor utgift for barnehagen. Vi kunne derfor velge om vi ville betale 100kr ekstra i mnd per barn eller om vi ville sende med egne fargeblyanter til barna (som måtte merkes med navn)

Tok noen minutter før jeg tok spøken. Noen foreldre hissa seg opp på barnehagesiden på fb 😂

Anonymous poster hash: 73ac1...751

Askim?

Anonymous poster hash: 178e8...06d

Skrevet

Barna våre går nok i samme barnehage de da😊 hadde samme aprilsnarr her!

Anonymous poster hash: 4005c...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...