Gå til innhold

Foundation som dekker utrolig bra men ikke smitter av på kosete barn, klær og mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det?

Anonymous poster hash: 8a0ae...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det

Håper noen vet 😊 Har så stygg og arrete hud i ansiktet så nå MÅ jeg bare venne meg til å smøre det klisset i ansiktet. På grunn av eksem synes jeg ikke pudder legger seg bra

Anonymous poster hash: 8a0ae...508

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at sminken smitter av på barna og telefonen (!). Bruker Garnier bb cream.

Anonymous poster hash: 8cd1b...769

Skrevet

Følger denne. Gutten min har brun prikk på bukserumpa etter at jeg stikker nesa borti for å lukte på bleia. 😁 Får også foundation på mobilen..

Anonymous poster hash: 05f58...ff5

Gjest Muji81
Skrevet

Tror svaret er nei. CC og BB smitter mindre av fordi det er mindre dekkende...

Skrevet

Bruker Mac studio fix og er kjempe fornøyd. Smitter over kanskje den første timen før den fester seg til huden.

Anonymous poster hash: 8e3e0...f8c

Skrevet

Jeg har brukt foundation i mange, mange år! Min favoritt de siste par årene er clinique sin superbalance. Den er dekkende samtidig som den er deilig i konsistensen.Jeg legger et tynt lag transparent pudder oppå. Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig Dolly, noe jeg absolutt ikke er 😉Smitter ikke over.

Anonymous poster hash: b2ffc...6db

Skrevet

Jeg har brukt foundation i mange, mange år! Min favoritt de siste par årene er clinique sin superbalance. Den er dekkende samtidig som den er deilig i konsistensen.Jeg legger et tynt lag transparent pudder oppå. Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig Dolly, noe jeg absolutt ikke er Smitter ikke over.

Hva slags pudder bruker du over? Kanskje det er sammensetningen som er bra

Anonymous poster hash: bfd23...e49

Skrevet

Jeg bruker et fra max factor. Bruker det kun i t-sonen. Søsteren min som er make up artist anbefalte transparent pudder for å dekke over der huden skinner. Det funker bra!Den type puddere ser svært lyse ut, men ikke tenk på det. Du bruker bare en kost og fordeler det rundt.

Skrevet

Jeg har brukt foundation i mange, mange år! Min favoritt de siste par årene er clinique sin superbalance. Den er dekkende samtidig som den er deilig i konsistensen.Jeg legger et tynt lag transparent pudder oppå. Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig Dolly, noe jeg absolutt ikke er 😉Smitter ikke over.

Samme her (uten pudder). Veldig fornøyd, smitter ikke.

Anonymous poster hash: fe2fb...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...