Gå til innhold

Jeg har halvlangt, tykt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til midten av ryggen. Sparer. Det er veldig tykt.. skulle tatt endene og tynnet ut LITT, hva mer jeg ol hos frisøren? Vil ikke at de tar noe av lengdene, men samtidig så blir det for dumt om de "ikke gjør noe" og tar seg betalt for det.

Hva er lurt p gjøre med tykt, halvlangt hår?

Anonymous poster hash: 785b9...a7e

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan vil du at det skal se ut til slutt, da? Hva sparer du til? Det vil jo en vakker dag være kjempelangt, tykt hår i stedet for halvlangt tykt hår.

Å tynne det ut vil jo se kjemperart ut hvis du har glatt hår. Og noen l

Anonymous poster hash: d7456...64e

Skrevet

Gikk litt fort her:

Og noen lengder må de jo ta, de kan jo ikke splitte hårstrå på tvers for å tynne ut i det.

Skrevet

Gikk litt fort her:

Og noen lengder må de jo ta, de kan jo ikke splitte hårstrå på tvers for å tynne ut i det.Anonymous poster hash: d7456...64e

Da hadde det i så fall blitt tykkere...

Forstod du virkelig ikke at jeg snakket om at jeg ikke vil at de skal klippe det kort? Det er en SELVFØLGE at de må "ta noen lengder", som du kaller det, for å tynne ut håret. Det vet alle.

Jeg har ikke glatt hår, da hadde det ikke fremstått tykt.

Det som SER rart ut er de med glatt hår som kutter tuppene rett av og sitter igjen med en rett linje nederst hehe...

Det ser skikkelig stygt ut.

Anonymous poster hash: 785b9...a7e post-42-0-47627700-1459493528_thumb.jpg

Skrevet

Da hadde det i så fall blitt tykkere...

Forstod du virkelig ikke at jeg snakket om at jeg ikke vil at de skal klippe det kort? Det er en SELVFØLGE at de må "ta noen lengder", som du kaller det, for å tynne ut håret. Det vet alle.

Jeg har ikke glatt hår, da hadde det ikke fremstått tykt.

Det som SER rart ut er de med glatt hår som kutter tuppene rett av og sitter igjen med en rett linje nederst hehe...

Det ser skikkelig stygt ut.

Anonymous poster hash: 785b9...a7e image.jpg

Nei, jeg forsto "virkelig ikke" hva du er ute etter. Beklager at jeg viste interesse. Aner ikke hvordan du ønsker å se ut til slutt. Vil du ha langt hår, bare tynt...?

Skrevet

Jeg har også veldig tykkt hår , jeg har også en del fall I det. Peneste for mitt hår er når jeg klipper det opp i forskjellige lengder. Da blir ikke håret så tungt og jeg tynner det ut.

Er du usikker så spør frisøren din. Det kommer ikke bare andre på håret ditt men også på ansiktsform din.

Annonse

Skrevet

Til midten av ryggen. Sparer. Det er veldig tykt.. skulle tatt endene og tynnet ut LITT, hva mer jeg ol hos frisøren? Vil ikke at de tar noe av lengdene, men samtidig så blir det for dumt om de "ikke gjør noe" og tar seg betalt for det.

Hva er lurt p gjøre med tykt, halvlangt hår?

Si til frisøren: jeg vil ta bort det håret som er slitt (?), ev stuss litt. (Fyll inn det som er riktig her, skjønte ikke helt hva du mente). Men jeg vil ikke ha en kant som er rett av. Tynn ut tuppene litt.

Det hadde iallefall jeg forstått.

Om det er det du mener da 😆

-frisør-

Anonymous poster hash: 92f30...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...