Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 Jeg ringte mannen og sa at gutten vår skulle på fotallskole hos Liverpool til sommeren.. Blitt headhuntet av googlebilen.. Haha, han tok den kjapt, og var glad for at det ikke var sant siden det var Liverpool.. Anonymous poster hash: db2cc...760
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 Jeg ble utsatt for en forferdelig aprilsnarr for nesten ti år tilbake. Hadde nylig gjort det slutt med den daværende kjæresten min som jobbet i politiet. Det som skjedde var at han hadde fått to kolleger til å oppsøke meg på jobb og si at de hadde fått et tips om at jeg oppbevarte store mengder narkotika i skapet mitt. var helt forferdelig. Motsatte meg ransakelse og ble dermed innbrakt til "politistasjonen". Fy søren så fryktelig den følelsen var. Sitter i meg enda. Anonymous poster hash: 6c9ab...c79 Har de lov til det? Anonymous poster hash: 97537...394
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #28 Skrevet 1. april 2016 Har de lov til det? Anonymous poster hash: 97537...394 Nei, heldigvis ikke Anonymous poster hash: 6c9ab...c79
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #29 Skrevet 1. april 2016 Har de lov til det? Anonymous poster hash: 97537...394 Selvfølgelig har de ikke lov til det. Betyr ikke at det ikke finnes umodne snørrvalper som ville gjort det. Og en evt klage fra henne på trakassering ville vel fort blitt henlagt grunnet manglende etterforsknings kapasitet. Med mindre hun gikk til media selvfølgelig. Anonymous poster hash: 883d0...a30
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #30 Skrevet 1. april 2016 Si til mannen din at du er gravid med en fremmed utlending du traff på asylmottaket Anonymous poster hash: 44e6c...d74
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #31 Skrevet 1. april 2016 Godt at mannen min tåler en spøk da.. det er jo en uskyldig spøk. Jeg hadde nok hoppet i raket av glede om jeg trodde jeg var rik. Hadde nok blitt skuffa når jeg skjønte det var tull også hadde jeg ledd meg I hjel etterpå av min egen reaksjon og at jeg gikk 5 på. Er jo ingen skade skjedd forsåvidt. Men er enig i at dødsfall spøker man ikke med.. Anonymous poster hash: 053ba...013 Som sagt, akkurat disse tre tingene er off-limits å spøke med for min del Grunnen til det med Lotto er rett og slett fordi jeg hadde kommet til å blitt så lei meg når spøken ble avslørt Jeg hadde kommet til å grått og vært helt ute av meg. Garantert. Hahaha! Kom på en spøk som jeg ble utsatt for (som visstnok er en "slager" blant telefonselgere). Jeg fikk en mail fra en kollega da jeg jobbet som telefonselger, han hadde ikke tid til å ta seg av akkurat denne kunden som ønsket å kjøpe et produkt av oss og lurte på om jeg kunne gjøre det for ham. Kunden var Vegvesenet i Trøndelag og han jeg skulle kontakte het Vegar Beider. Så jeg ringte til sentralbordet i Vegvesenet og spurte etter vedkommende. Damen lo bare høyt og lurte på hvem som hadde lurt meg i dag Si navnet Vegar Beider fort så skjønner man jo hvorfor hun lo.. Haha! Ringte til Vegvesenet og skulle snakke med en "vegarbeider" jeg sjø Anonymous poster hash: 3de0e...0b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #32 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Jeg hadde blitt utrolig lei meg og skuffet over en sånn spøk. Spøke om at man vinner store pengesummer er så utrolig dårlig gjort Anonymous poster hash: 78465...c34
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #33 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Det der er bare ondskapsfullt !!! Anonymous poster hash: 741db...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå