Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Noen som har noen forslag til gode pranks? Anonymous poster hash: e674f...18d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Som jeg skrev på Facebook: Finn er skikkelig stygg bil på Finn, vis den til kjæresten og si at du har kjøpt den til dere og vær veldig entusiastisk. Anonymous poster hash: 03dd8...ec0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Er vel ingen som kjøper bil til DERE uten at man prater med partneren? Min mann hadde aldri kjøpt bil uten at vi hadde pratet om det. Anonymous poster hash: 6a31f...691
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Bytt ut fyllet i Oreo eller andre lignende kjeks med tannkrem😝 Det tipset fikk mellomste på skolen i går. Anonymous poster hash: 7822b...a62
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 https://m.youtube.com/watch?v=QISBvgcS3bM her er opptaket jeg brukte til å lure mannen. Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Trenger mer planlegging denne da.. Kjøpte en falsk graviditetstest på nett, en slik som viser to streker.. Gikk på badet på morgenen i dag, ble der "en evighet", når mannen viiiirkelig måtte på do, så røsket jeg opp døra, ga han testen og sa "jada pappa, du skal få gå på do".... Han ble satt ut og illsint, siden han ble sterilisert for 1,5 år siden og vi vet han er steril Jeg dro den "ja, men av og til så kan det hende vet du", så klart tenkte han jeg hadde vært utro og blitt uplanlagt gravid, og nå prakket på han en annen manns ban (kan legge til at jeg har vært en del borte på kvelden denne uka, gått turer, som han tok for å ha "vært med elskeren") Hadde det moro, helt til han merket at testen ikke var tisset på Da kastet han meg ned på senga, kilte meg og fortalte at det var en veldig slem aprilsnarr å komme med Men moro de 10-15 minuttene det varte haha I fjor sto jeg på hodet ned i fryserne når han sto opp, han spurte hva jeg holdt på med, og jeg fortalte at fryseren er isklad, men all mat var tint opp, når han kom for å se ned i den, så fikk han en papp tallerken med masse krem på i ansiktet Anonymous poster hash: 7f140...0e1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Ikke særlig morsomt! ! Anonymous poster hash: 5cdb1...845
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Ikke særlig morsomt! ! Anonymous poster hash: 5cdb1...845 Ja du virker jo som en artig skrue.. så hva er en morsom prank i dine øyne da? Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Hørte en historie for mange år siden om at det var et par folk som stormet inn i en bank og holdt opp tranflasker og ropte "Dette er tran, dette er tran!" Høres da ut som at de ropte at det var et ran Spøken ble ikke godt mottatt Anonymous poster hash: 9821a...def
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Ja du virker jo som en artig skrue.. så hva er en morsom prank i dine øyne da? Anonymous poster hash: 053ba...013 Enig med anonym over! Hadde noen lurt meg til å tro jeg hadde vunnet mange millioner hadde jeg blitt så sint. Skikkelig slemt gjort 😳 Anonymous poster hash: b60ca...9bd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Lurte sønnen i huset med at det fra midnatt ville bli 18-årsgrense på AppStore og at alle iPader ville få en sensor som merket om det var en stor eller liten finger som forsøkte å laste ned spill. Han satt som en gal og lastet ned spill før skolen, stakkars. 😂😂 Anonymous poster hash: 8f5ac...24e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Hehe jeg har alltid sagt at det er 3 ting man IKKE tuller med og det er: - å vinne i Lotto - frieri - at noen har dødd Holder på det ennå jeg altså! Hadde noen kjørt denne spøken på meg så hadde jeg bokstavlig talt kaldkvelt personen Anonymous poster hash: 3de0e...0b9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Vel... det var ikke hans telefon som ringte, men min, og det var jeg som hadde "vunnet". Eller vi da, siden vi bor sammen. Tror dere har misforstått litt hva en prank er.. det er ikke nødvendigvis så morsomt for den som blir utsatt for det der og da, men mest gøy for den som utfører pranken. Men i ettertid så kan man som oftest le av det, selvom man gjerne blir sint, skuffa, satt ut eller lignende der og da.. Men dere tåler vel en spøk relativt dårlig vil jeg anta. Jeg kan fint le av sånt selvom det er jeg som blir utsatt for det. Det er reaksjonen som er morsom. Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 Hehe jeg har alltid sagt at det er 3 ting man IKKE tuller med og det er: - å vinne i Lotto - frieri - at noen har dødd Holder på det ennå jeg altså! Hadde noen kjørt denne spøken på meg så hadde jeg bokstavlig talt kaldkvelt personen Anonymous poster hash: 3de0e...0b9 Godt at mannen min tåler en spøk da.. det er jo en uskyldig spøk. Jeg hadde nok hoppet i raket av glede om jeg trodde jeg var rik. Hadde nok blitt skuffa når jeg skjønte det var tull også hadde jeg ledd meg I hjel etterpå av min egen reaksjon og at jeg gikk 5 på. Er jo ingen skade skjedd forsåvidt. Men er enig i at dødsfall spøker man ikke med.. Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Vel... det var ikke hans telefon som ringte, men min, og det var jeg som hadde "vunnet". Eller vi da, siden vi bor sammen. Tror dere har misforstått litt hva en prank er.. det er ikke nødvendigvis så morsomt for den som blir utsatt for det der og da, men mest gøy for den som utfører pranken. Men i ettertid så kan man som oftest le av det, selvom man gjerne blir sint, skuffa, satt ut eller lignende der og da.. Men dere tåler vel en spøk relativt dårlig vil jeg anta. Jeg kan fint le av sånt selvom det er jeg som blir utsatt for det. Det er reaksjonen som er morsom. Anonymous poster hash: 053ba...013 Eh... Nei. Det er visse ting man ikke spøker om. Hadde som de andre sier , blitt fly forbanna 😝 Anonymous poster hash: a577c...922
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 Eh... Nei. Det er visse ting man ikke spøker om. Hadde som de andre sier , blitt fly forbanna 😝 Anonymous poster hash: a577c...922 Ok 😂 Anonymous poster hash: 053ba...013
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #18 Skrevet 1. april 2016 Hørte en historie for mange år siden om at det var et par folk som stormet inn i en bank og holdt opp tranflasker og ropte "Dette er tran, dette er tran!" Høres da ut som at de ropte at det var et ran Spøken ble ikke godt mottatt Anonymous poster hash: 9821a...def Det er jo en velkjent russeknute 😃😄😄😄 Anonymous poster hash: 2a9c6...b6b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #19 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Det der er faktisk bare slemt og ondskapsfullt. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er mannen din. Anonymous poster hash: 2655f...8cb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #20 Skrevet 1. april 2016 Ok 😂 Anonymous poster hash: 053ba...013 Ja du synest tydeligvis at det var morsomt og🙄 Skikkelig "moroklump" du altså ..🙄. Not... Få deg litt humor. For det eier du ikke... Anonymous poster hash: a577c...922
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #21 Skrevet 1. april 2016 Jeg tok en morsom prank på mannen i påsken. Jeg lastet ned en app Som heter "falske anrop 2". Der kan du legge inn telefonnummer til "innringeren" og evt navn hvis du vil det og spille inn en telefon samtale og sette telefonen din til å motta anropet. Jeg gikk inn på YouTube og fant et klipp fra norsk tipping hvor de ringer til en person som har vunnet 55 millioner kroner. Tok opp denne. (Hører bare hva dama fra norsk tipping sier) Satt så telefonen til å ringe onsdagskveld. Tok telefonen og satt på høyttaler, svarte på de tingene hun spurte om og var helt med i samtalen. Mannen satt å hoppet ved siden av meg da hun sa at lykketallspotten hadde gått og jeg hadde vunnet 55 millioner kroner. Haha jeg har aldri ledd så godt i hele mitt liv. Mannen synes ikke det var like gøy som leg da han skjønte at det bare var tull. Men reaksjonen hans var verdt en snurt mann! Er vel euro jackpot idag, mulig det finnes noe lignende derfra. Evt så er det mange andre pranks man kan ta med en sånn app ;-) Anonymous poster hash: 053ba...013 Det der var ikke gøy, det var rett og slett en simpel handling og jeg forstår godt din mann. Anonymous poster hash: a2ea4...2cd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 Ja du synest tydeligvis at det var morsomt og🙄 Skikkelig "moroklump" du altså ..🙄. Not... Få deg litt humor. For det eier du ikke... Anonymous poster hash: a577c...922 Nei vettumeghva! Det er dere som ikke eier humor. Dette er jo en klassiker! Nå må dere gi dere med all surheten her inne. Hjelpes... Anonymous poster hash: e666f...25a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Nei vettumeghva! Det er dere som ikke eier humor. Dette er jo en klassiker! Nå må dere gi dere med all surheten her inne. Hjelpes... Anonymous poster hash: e666f...25a Kan tenkes at du og 013 har lik humor da. At den "spøken" var morsom sier mer om dere enn resten her. Synes ikke det er mye surhet å spore i svarene, det er nok bare du som tolker det slik siden du tydeligvis syntes "spøken" var morsom.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 En spøk skal da vel være litt morsom for den spøken blir utført på også? Sitter vedkommende bare igjen med følelsen av å ha blitt dritt ut, eller følelsen av å bli skuffet/lei seg er det vel heller snakk om et ondsinnet pek. Anonymous poster hash: 96f08...eec
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 Jeg ble utsatt for en forferdelig aprilsnarr for nesten ti år tilbake. Hadde nylig gjort det slutt med den daværende kjæresten min som jobbet i politiet. Det som skjedde var at han hadde fått to kolleger til å oppsøke meg på jobb og si at de hadde fått et tips om at jeg oppbevarte store mengder narkotika i skapet mitt. var helt forferdelig. Motsatte meg ransakelse og ble dermed innbrakt til "politistasjonen". Fy søren så fryktelig den følelsen var. Sitter i meg enda. Anonymous poster hash: 6c9ab...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå