Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Hvir i landet bor dere og hva jobber dere med? Kan egentlig ikke fatte og begripe at voksne mennesker kan se dette whitetrash programmet. Det er rett og slett toppen av hjernedød underholdning som jeg ikke skjønner at voksne mennesker kan finne underholdende eller morsomt. Anonymous poster hash: e2772...89b
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Du høres jo ut som en bukett with fun! Til og med skarpladde hjerner trenger å se på noe hvor man slipper å tenke, gjenoppleve russetiden! Til og med ungene fikk se en episode i påsken! Vi danset i måneskinnet på brygga etter Sandra Lyngs paradiselåt før vi satt til verks en episode og alle 4 ungene var head over heel fornøyde. Vi har massevis av utdanninger og studiepoeng, kanskje derfor er det deilig å se på noe så lettvint? Endret 31. mars 2016 av Twintipp og himmelblå
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Fordi at det er befriende deilig å se på! Gøy å se unge fra en helt annen generasjon enn det jeg er vokst opp med. Slippe å tenke i en time, slappe av med en quilty pleasure.. Og ikke skjønner jeg hvorfor det skal være så ille å se på.. Det må jo trekke mange folk, siden de sender sesonger på sesonger.. Anonymous poster hash: 50f77...154
Gjest Stjerneklart Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Her må jeg si meg enig med deg, HI. Nå er jo jeg alder med mange av deltakerne, men jeg må si jeg misliker hele konseptet. Programmet spiller kun på kropp, sex, kropp, sex, drama, krangling, kropp og enda mer sex. En konkurranse om å være største bitcha, hvor inntakskravene er at man blond, ung og dum. Setter meg heller ned meg en kopp kakao og ser på farmen, jeg! Men for all del, hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 39 år, økonom, Molde Anonymous poster hash: 1ad26...80f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Det er så deilig å ha en time på kvelden som brukes til noe heeelt hjernedød underholdning! Hjernen bare kobler helt ut og jeg kan sitte å riste på hodet av deltagerne. Jeg er på alder med/noen år eldre enn deltagerne, men føler meg ganske mye smartere enn de fleste der og det er jo selvtillitsboost! Nyutdannet Siviløkonom Anonymous poster hash: 583b8...000
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Da er jeg dronningen av hjernedødhet og whitetrash'het fordi jeg har sett alle episodene. 29 år, Bergen, arbeider innen medisinsk forskning. Si at jeg ville forandre meg, blitt litt mindre hjernedød og whitetrash, hva burde jeg sett på? Anonymous poster hash: 8dffb...ad6
Parallellogrammet Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Jeg er en 33 år gammel kommuneadvokat, selv om jeg ser drøssevis med dokumentarer og alle nyhetssendinger synes jeg reality er topp underholdning.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 30 år sivilingeniør Anonymous poster hash: aede2...24f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Er 37 år, feit jobb, tjener veldig bra og elsker trash-TV !!:-) Anonymous poster hash: 8a88f...5f8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Bor i Bergen og jobber som journalist. Er i midten av tyveårene, så jeg er vel sånn sett i målgruppen.Jeg ser ikke på det på grunn av kropp, sex og drama, men heller fordi det er et gøy spill med mye gøy fjas. Som denne uken, når det er japansk tema oppgavene som deltakerne får er noe utenom det vanlige. Gøy! Jeg tenker til og med at man må være smart for å takle spillet inne på hotellet. Kanskje ikke i form av at de vet hvem jordbruksministeren vår er, men at de er smarte sosialt og mestrer det taktiske spillet. Joda, jeg synes de er megateite til tider, og det er mer drama der inne enn jeg opplevde som tenåring, men konseptet er laget slik. Synes også det er mange friske pust som feilsiterte ordtak, artige animasjoner fra produsentenes side og dramaturgien er fantastisk! Anonymous poster hash: 78584...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå