Gå til innhold

Danskebåten til København til sommeren - noen tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde det med 11-åring, 4-åring og 2-åring.

Bassenget var altfor dypt for barna, selv 11-åringen sleit litt. Men ellers hadde vi en flott tur.

Vet ikke helt om København er stedet for baby på 9 mnd?

Anonymous poster hash: e58a1...d13

Annonse

Danskebåten er da helt ok

Anonymous poster hash: 545cd...a2c

Det er avhengig av hva enn er vant til.jeg synes det var veldig nedslitt og inngrodd skittent.så får vår del var det ikke en reise vi kommer til å gjenta

Det er avhengig av hva enn er vant til.jeg synes det var veldig nedslitt og inngrodd skittent.så får vår del var det ikke en reise vi kommer til å gjenta

Jeg er vel ikke så godt vant jeg da..................eller ikke så fin på det kanskje

Anonymous poster hash: 545cd...a2c

Danskebåten er tragisk. Og jeg er ikke fin på det. Sengene var utslitte, papirtynne vegger, masse støy og generelt møkkete. Skal du reise må du bruke alt for mye penger for å få en ok lugar. Aldri mer. Kjører heller om Malmø eller tar båten til Kiel. 

Hva ønsker du tips til? Båtreisen eller København by? Skal du overnatte i København, eller bare ta båten tur tetur samme reise?

Anonymous poster hash: e2669...cb8

Båtreisen

Anonymous poster hash: c5922...0ea

Båtreisen

Anonymous poster hash: c5922...0ea

Den mest kjedelig av alle båter . Tips ? Tja , er skattejakt og veddeløp hester for ungene . Er noe leker i ett møterom på kvelden i ferien tror jeg. Mini basseng og ikke noe lekerom .

Anonymous poster hash: eefd2...d98

Annonse

Båten til Frederikshavn er den dårligste, båten til København er mye bedre i forhånd. Men jeg sier ikke den er super.

Helt grei, men sliten båt.

Det er dyrt om bord så bestill mat via nettsiden før avreise. Da sparer du 27% da kursen er veldig høy.

Oppe ved bubblesone er det stort lekerom hvor de har aktiviteter som skattejakt. Bassengområdet ble pusset opp i januar og er nå helt nytt.

Det er ganske kjølig ombord så ta med ekstra genser som er varm. Selv på sommeren.

Når dere kommer til København så kan dere ta dfds bussen inn til sentrum om dere kjøpte billetter via nettsiden. Mener det er 20kr pr. pers. for både tur og retur.

Tar ikke lange gåturen fra buss-stoppet til du er i strøget. I strøget er det blant annet Disney-store og Lego butikk. Stor stas for barna. I enden av strøget har du Tivoli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...