Gå til innhold

Er mannen din romantisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er ikke romantisk sånn som jeg er vant til fra tidligere. Har vært sammen i litt over et år og bor hver for oss med hvert vårt barn.

Han er super pappa, og prioriterer barnet veldig høyt, noe jeg syns er bra og mandig av han :)

Det jeg savner er de små tingene som kjærtegn, søte meldinger osv. Føler at det er mest jeg som "klenger" på han 😬 har snakket med han om saken og får til svar at han er bare sånn og har alltid vært det. Han vil ikke at jeg skal slutte å ta initiativ til kos, og han elsker at jeg gjør det. Han er ekstremt snill og flink til å lage deilige middager og gjøre ting for meg som jeg setter kjempe pris på, skru møbler, skifte dekk osv. Han sier det er mer hans måte å vise at han elsker meg. Han er også helt super med mitt barn. Så det eneste jeg savner er som sagt litt mer "pjusking" i hverdagen.

Hvordan er deres menn, og er dette bare noe jeg må leve med? Merker jo forsåvidt at jeg blir ekstra glad de gangene jeg får denne ekstra oppmerksomheten da ❤️ Jeg krever kanskje litt mye...?

Jeg vet at han elsker meg og tviler ikke på det, så det er sagt. Er nok bare en litt mer fysisk person.

Anonymous poster hash: b0b49...915

Gjest Antarctica
Skrevet

Min er nok mer romantisk enn jeg.

Skrevet

Ja, det er han. :)

Han er glad i å kose og klemme, og flink til å si at han elsker meg. Han er en kreativ type, og lager små søte ting til feks morsdag eller Valentine. Han har også laget meg adventskalender noen år, med skattejakt rundt i huset, og egenlaget konfekt som premie når jeg fant det rette stedet.

Da han fridde til meg hadde han selv designet/tegnet ringen og fått den laget av en gullsmed.

Jeg er veldig heldig som har ham. :)

Jeg har hatt kjærester før som ikke har vært noe romantiske, og var vel overbevist om at alle menn var sånn helt frem til jeg møtte ham.

Anonymous poster hash: 69188...0a4

Skrevet

Ikke romantisk mann her heller. Har lært meg å leve med det. Men han viser likevel på sin måte at han tenker på meg og er glad i meg :)

Anonymous poster hash: 791bd...bd6

Skrevet

Overhodet ikke. Men det er ikke jeg heller, er ikke glad i klissete meldinger og "klenging". Så jeg tror vi er en god match 😃

Skrevet

Han finnes ikke romantisk:-) men det er heller ikke jeg.:-)

Anonymous poster hash: a4920...55b

Skrevet

Han er flink til å "pjuske" med meg i hverdagen ja. Men, er ikke slik at han kjøper gaver og blomster. Hender jeg savner akkurat det, men er igrunn gladere for at han fysisk viser at han elsker meg hver dag.

Anonymous poster hash: 72974...ebb
Skrevet

Min er veldig romantisk og mye mer enn meg. Jeg får ofte blomster på døra med koselig kort, han kommer hjem med blomster, sender nydelige meldinger, overrasker meg med restaurantbesøk, turer, nydelige middager, små gaver, hotellovernattinger etc. :blomst:

Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å henge med :Nikke:

Skrevet

Min er ikke romantisk.. Heldigvis.. Hadde fått angst og tatt beina fart i motsatt retning om jeg var sammen med 👆🏻👆🏻 Gemini77 sin mann for å si det sånn. Derfor er det jo greit at man er forskjellige, slik at alle kan finne en som passer seg.

Du må jo nesten finne ut om pjusking i hverdagen er så viktig at han ikke er noe å samle på.

Vi kysser hadet og god natt hver dag. Sier jeg elsker deg og klemmer. Men foretrekker å sitte på hver vår side av stuebordet på kveldstid og sover ikke omslynget. Ikke erklærer han sin kjærlighet på daglig basis heller. Lite blomster og gaver. Men jeg bryr meg heller ikke om slikt.

Han er drømmemannen min. Og jeg lever godt med at han ikke er Mr.Romantikk.

Anonymous poster hash: e8311...5d1

Skrevet

ikke spesielt, han har sin egen måte ;)

Anonymous poster hash: 18c6f...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...