Gå til innhold

Hvor nøye er dere på å skru av utelys på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste er helt gal på det, han skrur av lysene ute. Han sier vi bare kan skru de på igjen på kvelden, men da må vi gå ut for å gjøre det. Jeg synes de derfor kan stå på hele tiden, er mye hyggeligere med litt lys rundt huset. Teit spm, men dette krangler vi seriøst om 😂 Hvem synes dere har rett, sett bort fra at det sikkert er teit å krangle om 😂

Anonymous poster hash: 3c41d...875

Skrevet

Verste som finnes er utlys som står på på dagen. Virker så tafatt og late liksom

Vi har solur 👍👍👍

Utelysene fikser det selv 😃😃😃

Anonymous poster hash: 1bb31...e7e

Skrevet

Her står de på hele tiden, med mindre jentungen har vært å lekt med lysbryteren 😊

Anonymous poster hash: 89c67...776

Skrevet

De er alltid avskrudd på dagtid!

Skrevet

Vi har pærer med lyssensor, så de slår seg av når det blir lyst og på når det blir mørkt nok. Problem løst.

Skrevet

Vi har pærer med lyssensor, så de slår seg av når det blir lyst og på når det blir mørkt nok. Problem løst.

Solur 👍👍

Anonymous poster hash: 1bb31...e7e

Skrevet

Sensor hos oss også.

Anonymous poster hash: 5c09e...795

Skrevet

Vi er ganske nøye på det. Skrur alltid av alle utelysene før vi drar på jobb om morgen. Når det begynner å bli skumring, slår vi det først på da. Heldigvis kan vi gjøre det innenfra ved inngangsdøra :)

Anonymous poster hash: 36899...ee8

Skrevet

Sensor. Om dere krangler om dette, bør dere virkelig vurdere det ;)

Anonymous poster hash: 65f56...0f2
Skrevet

Sensor. De aller fleste har vel det nå om dagen? Uansett, da vet du hva dere må skaffe dere, HI.

Anonymous poster hash: cb511...e8e

Skrevet

Vi har også sensor. Tror dere bør vurdere å anskaffe det...:)

Anonymous poster hash: cf0cb...612
Skrevet

Jeg har sensor som slår seg på når det blir mørkt, og av når det blir lyst. Er helt genialt

Anonymous poster hash: 4570a...6c0
Skrevet

Vi har sensor nå, men hverken der vi bodde før eller nå har jeg aldri skrudd av lysene om dagen. Det er virkelig ikke noe jeg gidder å bruke tid på. Om morgenen når vi går er det jo ofte mørkt uansett, da vil jeg ha utelyset på

Skrevet

Skjønner ikke problemstillinga. Fotocelle/sensor er en fin ting. Det har vi da på alt av utelys.

Anonymous poster hash: 6034f...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...