Gå til innhold

Hva mener dere om disse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig, så er de ganske pompøse.

Jeg ser du har en datter som heter Jessica, så da er det vel din smak å ha litt ung-mor navn med et hint av harrystempel 😊 (Du sa du ikke var hårsår heldigvis)

Evelina er nydelig, og en annen sin forslag om Susanna er også flott.

De andre er litt for..ja du vet!

Anonymous poster hash: d42d4...a34

Jeg ser du har en datter som heter Jessica, så da er det vel din smak å ha litt ung-mor navn med et hint av harrystempel (Du sa du ikke var hårsår heldigvis)

Hahaha, fikk min datter da jeg var 35 år, så ung mor er jeg ikke. Vår datter er oppkalt etter sin bestemor i Storbritannia som er godt over 70 år. Er absolutt ikke hårsår, men jeg mener at det ikke finnes noe slikt som ungmor navn og white trach. Jeg synes Jessica er et flott navn og derfor fikk vår datter det navnet + at det er oppkalling som er kjempekoselig.

Anonymous poster hash: 7474d...557

Jeg ser du har en datter som heter Jessica, så da er det vel din smak å ha litt ung-mor navn med et hint av harrystempel (Du sa du ikke var hårsår heldigvis)

Ja, jeg har falt veldig for Susanna, heller nok veldig mot det, men synes Evelina er så nydelig også - ja, det skal ikke være enkelt.

Mente ikke å tråkke på noen tær ved å stemple noen av forslagene dine som trashy - var bare en spontan og ærlig "førstemening!".

Hva med Jessica og Jennifer?

Neida, jeg tar meg nær av veldig lite :-) Vår datter er oppkalt etter sin bestemor (granny)så vi synes det er koselig vi. Jeg liker Jennifer, men synes ikke det er så fint på norsk - tror nok Susanna og Evelina er favorittene, men det er såååå vanskelig å bestemme seg.

Annonse

Susanna og Evelina er begge to herlige navn! Synes kanskje Jessica og Susanna ser finest ut på papiret (begge har dobbel konsonant), men Evelina er også et veldig flott alternativ.
Uttaler dere Jessica rett frem "på norsk" med tydelig J, eller mer som engelsk "Djessica"?

Eventuelt trenger dere jo ikke å bestemme dere før dere ser barnet og kanskje da tenker at hun "er" enten en Evelina eller Susanna :-)

Endret av Medica

Susanna og Evelina er begge to herlige navn! Synes kanskje Jessica og Susanna ser finest ut på papiret (begge har dobbel konsonant), men Evelina er også et veldig flott alternativ.

Uttaler dere Jessica rett frem "på norsk" med tydelig J, eller mer som engelsk "Djessica"?

Eventuelt trenger dere jo ikke å bestemme dere før dere ser barnet og kanskje da tenker at hun "er" enten en Evelina eller Susanna :-)

Jeg uttaler det på "norsk" mens far uttaler det "Djessica"

Ja, det kan være at hun ikke får navnet sitt før hun blir født, for det ene dagen tenker jeg "det må bli Susanna" mens den neste tenker jeg at det må bli Evelina - for deretter å begynne å tenke på de andre navnene som vi egentlig har begynt å bevege oss bort fra.  Pappa`n er ikke til hjelp, han er like ubestemmelig som meg, fnis

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...