Vinterugle Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 ... og generelt andre raske karbs? Jeg spsite nettopp middag, som bare besto av grønsaker, og tacolefse Etterpå spiste jeg rester av påskesnopet og nå sitter jeg her med puls på 100-110.. Det er noe som skjer av og til, ikke nødvendigvis hver gang jeg spiser raske karbs, men jeg har sett at det er et mønster. Det går over etter noen timer, men er irriterende når det står på... kan vel nevne at jeg bare hadde spist et par knekkebrød før middag i dag...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Det er kjent fenomen at noen får forhøyet puls når de har spist noe de er intolerant mot. En av måten noen merker matintoleranser som førstesymptom. Vil tro det er noe du ikke tåler av det du har spist, enten tacolefsen eller det som er i smågodtet. Jeg blir slik av enkelte ting jeg er intolerant mot. Og kan også merke det om jeg får i meg for mye raske karbohydrater fordi jeg får et ustabilt blodsukker som tydeligvis blir tolket som stress av kroppen min. Du må få i deg mye mer mat, og så må du spise fullverdige måltider hver gang. Nå mangler du trolig både riktig fett og proteiner. Anonymous poster hash: b4cd3...0ba
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Ja, men jeg får det også av hurtigmat av typen macdonalds og burgerking. Det blir jeg nesten aggressiv av. Kan også bli svimmel av for mye kunstig søtning. Om jeg spiser for mye hvete og/eller ferskt bakverk blir jeg oppblåst og/eller vondt i magen. Anonymous poster hash: e95bb...ce1
Vinterugle Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2016 Det er kjent fenomen at noen får forhøyet puls når de har spist noe de er intolerant mot. En av måten noen merker matintoleranser som førstesymptom. Vil tro det er noe du ikke tåler av det du har spist, enten tacolefsen eller det som er i smågodtet. Jeg blir slik av enkelte ting jeg er intolerant mot. Og kan også merke det om jeg får i meg for mye raske karbohydrater fordi jeg får et ustabilt blodsukker som tydeligvis blir tolket som stress av kroppen min. Du må få i deg mye mer mat, og så må du spise fullverdige måltider hver gang. Nå mangler du trolig både riktig fett og proteiner. Anonymous poster hash: b4cd3...0ba Takk for utfyllende og godt svar, det setter jeg veldig pris på . Kanskje jeg burde ta symptomene litt på alvor og sjekket om det faktisk er ting jeg er intollerant mot.. Men det gir også mening at blodsukkeret nok kan ha fått litt "sjokk" når det var en god stund siden sist måltid.. Skal få i meg mer mat, komet litt ut av rutinene i ferien..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Nå har jeg ikke akkurat sjekket pulsen etter inntak av sukker da Men har opplevd flere ganger at når jeg drikker en flaske med cola så slår hjertet mye fortere enn til vanlig. Anonymous poster hash: 10bf9...073
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Jeg merker akkurat det du sier. Veldig ubehagelig. Derfor har kroppen min det så mye bedre på lavkarbo Anonymous poster hash: 1a437...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå