Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Erfaring med det? Har tidvis fått med vått regntøy hjem, men har brukt celavi, memini og nameit og det hører til sjeldenhetene at de blir med hjem, de har tålt vann veldig godt alle sammen. Har nå ticket to heaven og tok med opp rett før påske, første dagen etter påske får jeg med vått regntøy hjem... Bare noe dritt det regntøyet, eller tilfeldig/uhell? Anonymous poster hash: 566a9...52b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Erfaring med det? Har tidvis fått med vått regntøy hjem, men har brukt celavi, memini og nameit og det hører til sjeldenhetene at de blir med hjem, de har tålt vann veldig godt alle sammen. Har nå ticket to heaven og tok med opp rett før påske, første dagen etter påske får jeg med vått regntøy hjem... Bare noe dritt det regntøyet, eller tilfeldig/uhell? Anonymous poster hash: 566a9...52b Jobber i bhg, har enda ikke opplevd at det er kvaliteten det står på med vanlig gummierte regntøy, samme om det er Reima eller H&m. Det som avgjør om barnet blir vått er om det setter seg ned i vannet, heller vann med spade slik at det renner innover i jakka, eller har jakka for åpen så de blir våte inni. Noen barn er aldri våte, noen barn er alltid våte, og det er mest leken som avgjør det. Anonymous poster hash: 84c7d...b35
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Jobber i bhg, har enda ikke opplevd at det er kvaliteten det står på med vanlig gummierte regntøy, samme om det er Reima eller H&m. Det som avgjør om barnet blir vått er om det setter seg ned i vannet, heller vann med spade slik at det renner innover i jakka, eller har jakka for åpen så de blir våte inni. Noen barn er aldri våte, noen barn er alltid våte, og det er mest leken som avgjør det. Anonymous poster hash: 84c7d...b35 Ok, men barnet har ikke plutselig endret lekemåte da, og jeg har flere ganger opplevd at barnet har sittet i pytter uten å bli våt. Sikkert tilfeldig da Anonymous poster hash: 566a9...52b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Noen som har prøvd det regntøyet? Anonymous poster hash: 566a9...52b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har hatt flere sett. De har holdt veldig godt. Men det kan hende barnet ditt har blitt mer aktivt i leken. Min mellomste var alltid våt, samme hvor dyrt og vanntett tøy jeg kjøpte, den andre kunne bruke helt samme tøy og ikke bli våt. Mine erfaringer med Ticket er at det har holdt veldig godt, hatt flere regnsett, allværsjakker og dresser. Definitivt et av mine faviorittsett når det kom til regntøy. Ellers syntes jeg troll og miniature også var veldig bra. Jeg solgt også mange sett i butikken jeg hadde før, og fikk ikke en eneste reklamasjon. Anonymous poster hash: 9f422...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå