Gå til innhold

Blir litt forvirret jeg..

Anbefalte innlegg

Er veldig forvirret for tiden kan du si.. Er på vår tredje prøveperiode, da jeg plutselig fikk en blødning(rosa/rød), dagen etter samleie. Det var som en begynnende mens bare lysere i fargen. dette skjedde 7 dager etter siste menstruasjonsdag, altså dagen etter samleie for så å vare i et par dager. Hadde samleie igjen 4 dager etter dette, å samme blødningen begynte dagen etter for så å vare i 3-4 dager(minimalt i dag).

Det er også rundt denne tiden jeg skulle hatt eggløsning, men litt vanskelig å vite om eggløsningen er der når man blør. Var pittelitt slim med blodet(beklager detaljer), men tenker at det har noe med slimhinnen i livmora å gjøre..Har jo lest at man kan ha en liten EL-blødning, eller at det er festeblødning. Men syntes det var litt for mye blod til å være EL-blødning, og syntes jo det var litt tidlig for festeblødning?? Med mindre eggløsningen var mye tidligere enn jeg har beregnet, noe som jeg tviler på..

Noen som har opplevd det samme og vært gravid? Og er det noen som har opplevd dette uten å være gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144268451-blir-litt-forvirret-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...