Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Skal til frisÞren og vil gjÞre noe nytt, men er helt blank. Har langt , blondt, tykt , kjedelig hÄr..  Anonymous poster hash: 56af4...eaf
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har nettopp klippet meg til ca skuldrene og er kjempefornĂžyd. Hadde langt og tykt hĂ„r med fall, men fĂžlte plutselig at jeg sĂ„ sĂ„ gammel og sliten ut med det. NĂ„ fĂžler jeg meg freshere đ. Er 37 Ă„râș  Anonymous poster hash: 02e0c...374
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har nettopp klippet meg til ca skuldrene og er kjempefornĂžyd. Hadde langt og tykt hĂ„r med fall, men fĂžlte plutselig at jeg sĂ„ sĂ„ gammel og sliten ut med det. NĂ„ fĂžler jeg meg freshere đ. Er 37 Ă„râș  Anonymous poster hash: 02e0c...374 Har Vurdert det samme:-) men har du alt like langt? FĂ„r du det i strikk?  Anonymous poster hash: 56af4...eaf
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Hadde som deg langt, tykt, blondt og kjedelig hÄr. Klipte det skulderlangt med litt oppklippet fremme. Langt nok til Ä fÄ d i pariserflette eller hÄrstrikk.  Neste gang klippet jeg det i en slags kort bob. Angrer som fy. Skulderlangt var best!  Anonymous poster hash: 07a83...aa9
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Hadde som deg langt, tykt, blondt og kjedelig hÄr. Klipte det skulderlangt med litt oppklippet fremme. Langt nok til Ä fÄ d i pariserflette eller hÄrstrikk.  Neste gang klippet jeg det i en slags kort bob. Angrer som fy. Skulderlangt var best!  Anonymous poster hash: 07a83...aa9
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har lyst pÄ denne fryseren, i en annen mer "normal" farge riktignok. Har litt lenger en skulderlangt, veldig tykt hÄr nÄ. Trives ikke med masse langt hÄr...  Anonymous poster hash: 872c6...d82
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Bob'en til Julianne Hough, med lyse striper. Men jeg skal ned 10 kg fĂžrst... Â Anonymous poster hash: 21a8e...d06
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har lyst pÄ denne fryseren, i en annen mer "normal" farge riktignok. Har litt lenger en skulderlangt, veldig tykt hÄr nÄ. Trives ikke med masse langt hÄr...  Anonymous poster hash: 872c6...d82 Jeg hadde fÄtt helt fnatt av den panneluggen ned i Þynene, finnes ikke noe som er mer irriterende enn hÄr i synsfeltet....  Jeg hadde langt hÄr og klippet meg skulderkort med oppklippet mot ansiktet, angret som en hund pÄ det oppklipte mot ansiktet. Det hÄret som stadig blÄste inn i ansiktet, irrterte, kilte, sperret for synes og var i veien gjorde meg gal  Har fortsatt med skulderlangt, det trives jeg godt med, men nÄ er hÄret mot ansiktet langt nok til Ä dra bak Þrene eller sette opp om jeg skal trene eller gjÞre noe som det var vannvittig irriterende med hÄr i hele ansiktet nÄr jeg gjorde.  Anonymous poster hash: d0445...8f2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Kort kort, som disse flotte damene!  http://pamislounge.blogspot.no/2010/08/vakre-damer-med-kort-har.html  Anonymous poster hash: 0f19c...8cf
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 Lang bobđđŒ  Anonymous poster hash: 843b1...da3
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Jeg Ăžnsker meg lang bob. Men klipper jeg hĂ„ret er det gjort. Jeg er for gammel til Ă„ spare det ut igjen. Har klippet det lange hĂ„ret kort mange ganger i livet og angret hver eneste gang đ FĂžler meg ogsĂ„ litt for tjukk til sĂ„ kort hĂ„r enda.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har for ikke sĂ„ lenge siden gĂ„tt fra langt til relativt kort, ca skuldrene. NĂ„r jeg tar hĂ„ret bakover i hale, blir det akkurat en liten enđ Hos meg skjĂŠrte frisĂžren opp alt hĂ„ret, er super fornĂžyd, ser freshere og yngre ut!  Anonymous poster hash: b5764...c18
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Anonymous poster hash: 843b1...da3 Sikkert vakkert det der, men er det ikke fryktelig upraktisk Ä fÄ den luggen foran ansiktet hele tiden? Jeg fikser ikke hÄr i ansiktet!  Anonymous poster hash: 0f19c...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ