Gå til innhold

Hvis du skulle valgt ny frisyre, hva ville du hatt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren og vil gjøre noe nytt, men er helt blank. Har langt , blondt, tykt , kjedelig hår..

Anonymous poster hash: 56af4...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp klippet meg til ca skuldrene og er kjempefornøyd. Hadde langt og tykt hår med fall, men følte plutselig at jeg så så gammel og sliten ut med det. Nå føler jeg meg freshere 😊. Er 37 år☺

Anonymous poster hash: 02e0c...374

Skrevet

Jeg har nettopp klippet meg til ca skuldrene og er kjempefornøyd. Hadde langt og tykt hår med fall, men følte plutselig at jeg så så gammel og sliten ut med det. Nå føler jeg meg freshere 😊. Er 37 år☺

Anonymous poster hash: 02e0c...374

Har Vurdert det samme:-) men har du alt like langt? Får du det i strikk?

Anonymous poster hash: 56af4...eaf

Skrevet

Hadde som deg langt, tykt, blondt og kjedelig hår. Klipte det skulderlangt med litt oppklippet fremme. Langt nok til å få d i pariserflette eller hårstrikk.

Neste gang klippet jeg det i en slags kort bob. Angrer som fy. Skulderlangt var best!

Anonymous poster hash: 07a83...aa9

Skrevet

Hadde som deg langt, tykt, blondt og kjedelig hår. Klipte det skulderlangt med litt oppklippet fremme. Langt nok til å få d i pariserflette eller hårstrikk.

Neste gang klippet jeg det i en slags kort bob. Angrer som fy. Skulderlangt var best!

Anonymous poster hash: 07a83...aa9

Skrevet

Jeg har lyst på denne fryseren, i en annen mer "normal" farge riktignok. Har litt lenger en skulderlangt, veldig tykt hår nå. Trives ikke med masse langt hår...

Anonymous poster hash: 872c6...d82

post-42-4367_thumb.jpeg

Skrevet

Bob'en til Julianne Hough, med lyse striper.

Men jeg skal ned 10 kg først...

Anonymous poster hash: 21a8e...d06

Skrevet

Jeg har lyst på denne fryseren, i en annen mer "normal" farge riktignok. Har litt lenger en skulderlangt, veldig tykt hår nå. Trives ikke med masse langt hår...

Anonymous poster hash: 872c6...d82

Jeg hadde fått helt fnatt av den panneluggen ned i øynene, finnes ikke noe som er mer irriterende enn hår i synsfeltet....

Jeg hadde langt hår og klippet meg skulderkort med oppklippet mot ansiktet, angret som en hund på det oppklipte mot ansiktet. Det håret som stadig blåste inn i ansiktet, irrterte, kilte, sperret for synes og var i veien gjorde meg gal ;)

Har fortsatt med skulderlangt, det trives jeg godt med, men nå er håret mot ansiktet langt nok til å dra bak ørene eller sette opp om jeg skal trene eller gjøre noe som det var vannvittig irriterende med hår i hele ansiktet når jeg gjorde.

Anonymous poster hash: d0445...8f2

Skrevet

Lang bob👌🏼

Anonymous poster hash: 843b1...da3

Skrevet

Jeg ønsker meg lang bob. Men klipper jeg håret er det gjort. Jeg er for gammel til å spare det ut igjen. Har klippet det lange håret kort mange ganger i livet og angret hver eneste gang 😕 Føler meg også litt for tjukk til så kort hår enda.

Skrevet

Jeg har for ikke så lenge siden gått fra langt til relativt kort, ca skuldrene. Når jeg tar håret bakover i hale, blir det akkurat en liten en😁 Hos meg skjærte frisøren opp alt håret, er super fornøyd, ser freshere og yngre ut!

Anonymous poster hash: b5764...c18

Skrevet

post-42-66022_thumb.jpeg

Skrevet

Sikkert vakkert det der, men er det ikke fryktelig upraktisk å få den luggen foran ansiktet hele tiden? Jeg fikser ikke hår i ansiktet!

Anonymous poster hash: 0f19c...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...