Gå til innhold

Er så spent..

Anbefalte innlegg

Skal til min første undersøkelse hos gyn til onsdag for å utredes. Har to barn fra før og har ikke blitt gravid igjen etter å ha prøvd på nr 3 på over 1 år. Kjenner at jeg gruer meg veldig, men er også veldig spent på hva de finner ut...

Noen som har hatt en slik undersøkelse? Hva ble resultat hos dere? Var det vondt?

Anonymous poster hash: 0aef3...e8f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144268311-er-s%C3%A5-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi og har prøvd i over ett år på nr 2 no. Har fått time til utredning på onsdag eg og. Men på skjærtorsdag testa eg plutselig positivt. Men er skeptisk, for har blødd litt siden lørdag:/ eller brunt utflod. Så eg er overnervøs. Skal ringe sjukehuset imorgen å fortelle om positiv test, men at eg håpa eg får komme på timen å sjekke likevel.

Ja, var vel ikkje svar på spm ditt. Men følte vi var litt samme bås.

Annonse

Da var jeg heldigvis ferdig med min time, men jeg ble ikke så mye klokere! Legen trodde først at jeg hadde PCOS utifra en blodprøve jeg har tatt tidligere. Men etter å ha sett på ul ble han litt i tvil. Jeg fikk derfor ikke noe hormoner foreløpig. Vi så på ul at eggløsning var rett rundt hjørnet, så her må vi legge inn aksjer idag! Hvis ikke jeg blir gravid denne syklusen skal jeg teste om det er noe som er tett i egglederen ved å sprøyte inn saltvann. Mannen skal også levere inn sædprøve til neste time...

Då får vi virkelig håpe det går rette veien denne syklusen for deg prøver på nr3!

Eg skal krysse fingrane😊

Eg tok innvendig ul og blodprøve. På ul såg han en liten klump, så han sa eg måtte vere gravid. Og så lenge eg ikkje har vondt i magen så skulle eg ikkje bekymre meg for litt blod. Men tok blodprøve ja, for å måle hcgnivået. Og skal ta ny på fredag for å sjå om det stiger eller ikkje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...