Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har født 2 dager over termin med begge. Regner med jeg holder til januar☺️ Godt å bli ferdig med julestria. Så slipper de å bli så små på skolen? Tenker jeg rett da😅 Selv om det har gått supert med eldste på skolen, som er født i nov👍☺️

Er 14 dpo idag, så langt ingen mens, men neg cb test 12 dpo :( med nr 1 gikk jeg en uke over ikm før jeg fikk positiv test så har ikke heelt gidd opp håpet. Kjenner mensmurring både i rygg og mage så er stygt redd tanta vil komme ila dagen/natten :( ny test imorgen tidlig :D men, jeg har bare cb tester. Vil billigtestene slå ut tidligere???

Annonse

Yeeeei :D jeg er 4 dager over mensen :D å har ikke turt å teste før nå nettopp!! Jeg testa å den ble positiv :D ikke kjempe sterk strek men det ble et tydelig kryss :D kjempe lykkelig.

Vi mista i september 2015. Å ble gravid med en gang ette på, også mista vi igjen i ca uke 15.

Håper den spira holder seg der :D !!!!

Jeg er glad!! Lett for å bli gravid. Men holder jo ikke på det

Endret av pia91

Annonse

Blir så glad på deres vegne ❤️❤️❤️

På ett vis håper jeg egentlig ikke spira sitter denne mnd, pga da blir termin 1.januar og her må det ks til pga to tidligere ks. Så da må jeg ta ks i romjula. Litt rar tankegang kanskje :/ men samtidig ble jeg trist når testene igår og idag var blendahvite. Ikm imorgen.

Uansett, masse masse gratulerer til dere med spire i magen 😊

Gratulerer så mye til alle med positive tester!!! :)

Jeg hadde IKM om tirsdagen, pleier og ha en rimelig stabil syklus på 28 dager.

Etter en MA i september som medførte to (voldsomme) utskrapninger, har jeg etter måneder uten skyggen av en postiv test, vært veldig bekymret for om livmora har tatt skade av det forløp jeg var igjennom.... Så var til skjekk hos gynekolog om mandagen, fikk GU og UL. Det så fint ut, og hun kunne ikke se noen graviditet. Så hun mete at jeg skulle få mensen som vanlig dagen etter..

MEN har stadig ikke fått menstruasjon? Har heller ingen symptomer, utover kvalme (men det kan være så mange andre årsaker...). Ingen ømme pupper, eller noe?? 

Har ikke testet denne pp, har blitt så utrolig skuffa og lei de andre perioder..

Kan jeg være gravid, selv om hun intet kunne se om mandagen?

Etter en MA i september som medførte to (voldsomme) utskrapninger, har jeg etter måneder uten skyggen av en postiv test, vært veldig bekymret for om livmora har tatt skade av det forløp jeg var igjennom.... Så var til skjekk hos gynekolog om mandagen, fikk GU og UL. Det så fint ut, og hun kunne ikke se noen graviditet. Så hun mete at jeg skulle få mensen som vanlig dagen etter..

MEN har stadig ikke fått menstruasjon? Har heller ingen symptomer, utover kvalme (men det kan være så mange andre årsaker...). Ingen ømme pupper, eller noe??

Har ikke testet denne pp, har blitt så utrolig skuffa og lei de andre perioder..

Ja det vil jeg tro. Jeg var på ul torsdag og testet positivt lørdag.

Ja det vil jeg tro. Jeg var på ul torsdag og testet positivt lørdag.

Tok mot til meg og testet i går, og fikk jaggu en knall-positiv test!!! Er hoppende glad!! Endda ingen symptomer, bortset fra kvalmebølger spredd over hele dagen.. :)

Så UL-damen har (forhåpentligvis) oversett ei lita spire :)

Tok mot til meg og testet i går, og fikk jaggu en knall-positiv test!!! Er hoppende glad!! Endda ingen symptomer, bortset fra kvalmebølger spredd over hele dagen.. :)

Så UL-damen har (forhåpentligvis) oversett ei lita spire :)

Gratulerer så mye :D

Bare sniker innom her...:) Tenkte bare å si at man skal ikke stole 100% på noe som helst egentlig ;-) Den mnd jeg ble gravid fortalte gynekologen min ved innvendig UL at jeg ikke hadde hatt eggløsning den mnd (var da ca 9 dpo). Mensen dukket ikke opp, testet positivt og fortsatt gravid. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...