Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Trodde jeg var 7 dpo i dag, men oppdaget akkurat friskt blod da jeg var på do. Det var såpass mørkt at det kan vel ikke være festesmerter? Eller så kan jeg jo ha hatt eggløsning mye tidligere enn antatt, selv om Cleablue-testen fikk først fast smilefjes forrige lørdag (etter å ha blinket siden mandagen). Æsj, skuffet nå merker jeg. Går i så fall inn i 8pp og føles ut som alle i hele verden blir gravide nå. Hadde bittelitt trua denne gangen for jeg har hatt mye mer ømme bryster enn vanlig og en del utflod de siste dagene, men det kan jo ikke ha vært noe om egget ikke har festet seg..

Annonse

Syrin; Jeg er 8 dpo i dag og har fått to slike som din i dag, men ganske mye svakere :/ Din er uten tvil positiv :D

Gratulerer så mye :D

Håper min blir sterkere til i morgen tidlig :D Har bare en igjen, men har en dobbel pakning både av cb + og digitaler.. vil ikke ofre de enda ;)

Kveldsurin. Litt enklere å få med på bildet! Uff, så spennende! Tror ikke på disse strekene. Syns så mange tester har tullestreker for tiden!! Hååper vi er gravide Reese! Og alle andre i gruppa☺️👌 Har 5 billigtester til. 1 A1 og maaange ebay. Ebay viser ingenting.. Om strekene blir flere og sterkere kjøper jeg digital sporensstraks!

2ep53wn.jpg

9 dpo kan passe i forhold til strekene dine Syrin, men falske er de ikke :D BT sine streker er ganske trygge så lenge en kan få de med på bildet, og tro meg, jeg har masse erfaring med dem ;)

Mine derimot ser jeg bare om jeg vipper på dem på en måte, tydeligere nå når de har låget til tørk hele dagen :P -men alikevel så klarer jeg ikke å stole på dem, får det finnes ikke rosa farge i dem. Syns bare det var så rart at jeg skulle på to samme dag som jeg bestemte meg for å teste. Jeg testet litt sterkere enn dem i dag i Januar i fjor 8dpo.. Men jeg vet jeg hadde el natt til sist søndag så på en måte er jeg bare 7 1/2 dpo  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...