Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har å ikm da også. Hvertfall ifølge ladytimer.

Hvor lang syklus har du? Å når har du eller har hatt el? :)

15 april tilhører uke 15.:) Mener ikke at dere ikke skal være her altså, tenkte bare si i fra i tilfelle dere ville følge de med ikm rundt samme tidspunkt som dere :D Uansett lykke til med prøvingen :D

Anonymous poster hash: dff35...c32

15 april tilhører uke 15.:) Mener ikke at dere ikke skal være her altså, tenkte bare si i fra i tilfelle dere ville følge de med ikm rundt samme tidspunkt som dere :D Uansett lykke til med prøvingen :D

Hehe :D ja men jeg følger begge for sikkerhets skyld siden jeg ikke egentlig vet nårti jeg har ikm ;)

Tenkte jeg også fikk melde meg inn her etter å ha sniklest på dere andre en stund. Er i pp7 og har ikm 20. april. Har ikke klart å bli klok på dette greiene så langt, de par første pp følte jeg at jeg hadde alle slags symptomer, men var ikke gravid, og de siste pp har jeg ikke hatt noe særlig symptomer, men har heller ikke vært gravid. Har ikke fått eggløsning ennå, men kjennes ut som noe er på gang  :popcorn:

Annonse

Legger egentlig inn aksjer helt til IKM:p altså vi har jo sex 4-5 ganger i uken uansett.. Men ville fortsatt i samme tempo et par dager etter el for å være sikker, ihverfall vist man ikke tester

Takk for svar :) vi har blitt gravid to ganger etter hverandre så tror ikke vi har vanskelig med å bli gravid :P men jeg mister jo bare ... Så håper at 3 er lykke talle

Anonymous poster hash: c4207...922

Drømte jeg fant ut at jeg var gravid i natt og at jeg ikke klarte å tro det.. Legen som gav meg nyhetene fulgte etter meg hjem fra legetimen for å forsikre seg om at jeg klarte å forstå at jeg faktisk var gravid, det var ikke tull..  Selv om jeg dro rett i familieselskap fulgte hun etter, usynlig for alle andre selvsagt.. Ordentlig merkelig drøm.. Det som virkelig er det rare oppi alt dette, er at sist jeg drømte noe slik var rett før jeg fant ut jeg var gravid med førstemann for 5 år siden.. Så nå er det spenning, litt creepy og litt morsomt..

Hadde endelig klart å slappe av litt, ta ting som det kommer.. så dukker dette opp og jeg er like spent igjen til neste IKM.. haha..

Måtte bare dele litt "frustrasjon"..  :eeeh:

Drømte jeg fant ut at jeg var gravid i natt og at jeg ikke klarte å tro det.. Legen som gav meg nyhetene fulgte etter meg hjem fra legetimen for å forsikre seg om at jeg klarte å forstå at jeg faktisk var gravid, det var ikke tull.. Selv om jeg dro rett i familieselskap fulgte hun etter, usynlig for alle andre selvsagt.. Ordentlig merkelig drøm.. Det som virkelig er det rare oppi alt dette, er at sist jeg drømte noe slik var rett før jeg fant ut jeg var gravid med førstemann for 5 år siden.. Så nå er det spenning, litt creepy og litt morsomt..

Hadde endelig klart å slappe av litt, ta ting som det kommer.. så dukker dette opp og jeg er like spent igjen til neste IKM.. haha..

Måtte bare dele litt "frustrasjon".. :eeeh:

Hehe høres spennende ut :D .. Kanskje det er underbevisstheten din?;)

Eller så er det en liten spire :D gleder meg for å høre hvordan det går ;)

Anonymous poster hash: c4207...922

24 dager sist syklus.. Hadde el på dag 11.. Håper på 28 dager denne mnd. Fremdeles veldig uregelmessig etter ammeslutt satser på ikm 24 april

Får satse på det. Husker vi har hatt ikm omtrent på samme dag, denne gangen er det 23.april her :)

Anonym M.

Annonse

25a1yc4.jpg

Jippi:) dag 13. Satser på el i morgen og en fin 28 dgr syklus👏 Kina testen har ørlittegrann mer å gå på, men det kommer sigende på iløpet av dagen tenker jeg☺️ La inn aksjer i for 3 dager siden, i går og i dag. Får vel inn en omgang i morgen også!

Slenger meg inn i denne gruppa.

Er en god stund siden jeg var inne i denne delen av forumet.

Har vært prøver i flere år så hvilken pp vi er på er ikke lenger å holde styr på.

Jeg var igjennom en operasjon i fjor for å fjerne endometriose.

Like etter startet vi på en krevende reise med prøverør, og den pågår fortsatt.

Har vært igjennom 3 ferske forsøk og ett avbrutt fryseforsøk.

Denne gangen ble det et fryseforsøk!

Så på onsdag satt vi inn et åttedelt embryo.

Skal ta blodprøver onsdag og fredag i uke 16 for å finne ut hvordan det har gått denne gangen.

Tester vil vise at jeg er gravid, siden jeg tar sprøyter som tilsvarer det hormonet for å forlenge en lutealfase😊

Så lykke til til både meg og dere💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...