atiram87 Skrevet 20. april 2016 #76 Skrevet 20. april 2016 Dere som har hørt hjertelyd. Når var det dere var på ul? Jeg skal på min første den 25 april og da er jeg 5+4. Tror dere vi kan høre noe da? Eg var på ul 5+4, då var der ingen hjertelyd. Ny ul idag, der var ett hjerte som banka og banka😊 nesten 1 veke lenger enn eg trudde, så bikka mellom november/desember😀
atiram87 Skrevet 20. april 2016 #77 Skrevet 20. april 2016 Eg var på ul 5+4, då var der ingen hjertelyd. Ny ul idag, der var ett hjerte som banka og banka😊 nesten 1 veke lenger enn eg trudde, så bikka mellom november/desember😀 8+4 meinte han eg var idag😊
siot Skrevet 20. april 2016 Forfatter #78 Skrevet 20. april 2016 Så bra å høre at ultralyden gikk bra, atiram87 :-)
Vonfull Skrevet 20. april 2016 #79 Skrevet 20. april 2016 Når tek de kontakt med lege/jordmor første gong? Eg har vore i kontakt med privatlegen min, angåande stoffskifte og han skal følge opp dette vidare, men utanom dette? Er første gong eg er gravid, og har såleis null erfaring eller peiling på kva som skjer vidare.
Pariserdama Skrevet 20. april 2016 #80 Skrevet 20. april 2016 Har dere barn fra før? Jeg har en gutt på 21 mnd
pia91 Skrevet 20. april 2016 #81 Skrevet 20. april 2016 Når tek de kontakt med lege/jordmor første gong? Eg har vore i kontakt med privatlegen min, angåande stoffskifte og han skal følge opp dette vidare, men utanom dette? Er første gong eg er gravid, og har såleis null erfaring eller peiling på kva som skjer vidare. I uke 8-12 Men viss du har noe du lurer på eller noe så kan du jo bare dra til legen når du vil
pia91 Skrevet 20. april 2016 #82 Skrevet 20. april 2016 Har dere barn fra før? Jeg har en gutt på 21 mnd Et barn på 4 år mistet 2 ganger før i september 2015 å januar 2016. Håper denne sitter
Vonfull Skrevet 20. april 2016 #83 Skrevet 20. april 2016 I uke 8-12 Men viss du har noe du lurer på eller noe så kan du jo bare dra til legen når du vil Takk for svar. Er jo berre så frykteleg spanande. Dagane går så sakte, spesielt når mannen er på sjøen og ikkje får ta del i ventinga på heilt same måte. Samtidig er det jo den usikkerheita om spiren sitter.
pia91 Skrevet 20. april 2016 #84 Skrevet 20. april 2016 Takk for svar. Er jo berre så frykteleg spanande. Dagane går så sakte, spesielt når mannen er på sjøen og ikkje får ta del i ventinga på heilt same måte. Samtidig er det jo den usikkerheita om spiren sitter. Ja jeg synes å det går sakte, å mannen min er også på havet.. spira sitter garantert viss du ikke blør å har vondt jeg blødde i mitt første svangerskap å det gikk bra det å da
siot Skrevet 20. april 2016 Forfatter #85 Skrevet 20. april 2016 Jeg har en gutt som blir 3 år neste mnd :-) Denne gangen tok det et helt år før spira satt! <3
Optimisten :) Skrevet 20. april 2016 #86 Skrevet 20. april 2016 Hiver meg med sammen med dere, med termin helt i starten av desember. Er 8+1 i dag og formen er foreløbig fin. Med jobb, flytting, oppussing og ei rampejente på 17 måneder har de første ukene flydd av gårde. Håper resten av svangerskapet går like fort😄 Hvordan er formen deres?
siot Skrevet 21. april 2016 Forfatter #87 Skrevet 21. april 2016 Da var smerter i bekkenet alt på plass, kun 7+3....!
Kinemoor91 Skrevet 21. april 2016 #88 Skrevet 21. april 2016 Har dere noen symptomer? Eneste jeg har er ømme brystvorter, sliten og trøtt hele dagen og blir fortere sulten. Blir kvalm med en gang jeg kjenner sult. Hvordan symptomer har dere? Er 5+0 i dag.
Pariserdama Skrevet 22. april 2016 #90 Skrevet 22. april 2016 Desember gruppa er åpen På Facebook? hvordan melder man seg inn?
unforgettable Skrevet 22. april 2016 #91 Skrevet 22. april 2016 Jeg vil også melde meg inn 😊 Foreløpig termin 22 desember
strikkedia Skrevet 23. april 2016 #92 Skrevet 23. april 2016 kvalme kvalme og atter kvalme.. fy søren
Kinemoor91 Skrevet 25. april 2016 #94 Skrevet 25. april 2016 I dag er jeg 5+4 og fikk opp Gravid 3+ på digital ^^ første time hos jordmor i dag og er så spent på hva hun sier
Mamma igjen? 79 Skrevet 25. april 2016 #95 Skrevet 25. april 2016 Har mye på og av med stikkinger i magen, og er også veldig oppblåst. Ekstremt trøtt. Er på nattevakt i natt, og det kjenner jeg er tøft... jobber som nattevakt, så er veldig spent på hvordan jeg skal klare dette fremover Det anbefales vel ikke helt å jobbe natt når man er gravid.....barnet kan få lav fødselsvekt osv. Dette bør du prate med legen din om
Mamma igjen? 79 Skrevet 25. april 2016 #96 Skrevet 25. april 2016 Hittil har er berre vore ekstremt trøtt og svimmel, men igår kom kvalmen sigande.. vert kvalm i heile dag i første svangerskap var ikkje eg kvalm i det heile tatt.. Korsn kjønn ble første da?
siot Skrevet 25. april 2016 Forfatter #97 Skrevet 25. april 2016 Vet det ikke er anbefalt å jobbe natt. Men jeg tror jeg vil takle dårligere å bli flyttet over på dag/kveld da det er ekstremt travelt og mye å sette seg inn i...
Fantalemon Skrevet 26. april 2016 #98 Skrevet 26. april 2016 Jeg testet positivt på fredag 22 april med følgende resultat " Gravid 1-2 ". I følge terminkalkulatoren så er jeg da 4+6 på vei... Med termin 31 desember.. Hittil har jeg hatt ømme bryster og vært småkvalm... I dag når jeg våknet så var kvalmen borte og ømheten i brystene mye mindre enn tidligere. Har ikke hatt smerter nedentil kun litt murringer.. Er nå livredd for å miste.. Er førstegangsgravid og snart 37 år.. Er dette normalt? Hilsen småredde nygravide meg..
siot Skrevet 26. april 2016 Forfatter #99 Skrevet 26. april 2016 Gratulerer, Fantalemon! Jeg har erfart at symptomene kommer og går. Noen dager er jeg ganske dårlig og kvalm, for så å ha dager der jeg nesten ikke føler meg gravid. Hadde ømme bryst helt i starten, men det gav seg etter en ukes tid (merker bare bittelitt til det). Så lenge en ikke blør og får sterke magesmerter, ville jeg vært positiv. Men hadde jeg vært deg, ville jeg tatt en tidlig ul privat. Det gjorde jeg, og slappet myyyye mer av etter å fått se et hjerte som banket <3 vel verdt pengene!
Fantalemon Skrevet 26. april 2016 #100 Skrevet 26. april 2016 Gratulerer, Fantalemon! Jeg har erfart at symptomene kommer og går. Noen dager er jeg ganske dårlig og kvalm, for så å ha dager der jeg nesten ikke føler meg gravid. Hadde ømme bryst helt i starten, men det gav seg etter en ukes tid (merker bare bittelitt til det). Så lenge en ikke blør og får sterke magesmerter, ville jeg vært positiv. Men hadde jeg vært deg, ville jeg tatt en tidlig ul privat. Det gjorde jeg, og slappet myyyye mer av etter å fått se et hjerte som banket <3 vel verdt pengene! Hei og takk for det :-) jeg har bestilt legetime og fått time 6 mai. Kjenner at dagene går fryktelig sakte da jeg helst vil ha den bekreftelsen så fort som mulig. Har ikke hatt noe sterke magesmerter eller blødninger. Bare at det presser litt til på høyre side av livmoren innimellom. Men gir seg like fort som det kommer. Håper at jeg ikke mister dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå