Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Slenger meg med her! Foreløpig termin er 9 desember, men har en SVÆRT uregelmessig syklus. Temper så jeg tror jeg har sånn ca kontroll  :sjenert:

Er det noen som har beregnet termin utfra unnfangelse/eggløsning med app? Jeg har tre forskjellige apper som alle viser forskjellig termin, dog bare et par dager. Er så rart at de har forskjellige beregninger, men ungen kommer npr den kommer  :tongue:

Slenger meg med her! Foreløpig termin er 9 desember, men har en SVÆRT uregelmessig syklus. Temper så jeg tror jeg har sånn ca kontroll  :sjenert:

Er det noen som har beregnet termin utfra unnfangelse/eggløsning med app? Jeg har tre forskjellige apper som alle viser forskjellig termin, dog bare et par dager. Er så rart at de har forskjellige beregninger, men ungen kommer npr den kommer  :tongue:

Har ein app jeg og den viser 4 des men har meir trua på 6 el 7 des, ut fra el testene.

Annonse

Hiver meg på ! :-) svak positiv i går 11 dpo,og to i dag som ble sterkere og sterkere! :-)

Termin ca 14.desember <3

Hvordan er formen?

Jeg har en sønn fra før, så denne ganga merker jeg verk i korsrygg. Ellers inge.ting annet enn ekstreme humørsvingniner.

Melder meg inn her! 

Er 4+5 i dag og forventet termin er ca 10 des (litt forskjellig avhengig av hvilken app jeg bruker).

Hadde en SA i uke 6 i starten av Mars, og heldigvis klaffet det på første forsøk :-).

Har en liten jente på 21 mnd fra før!

Symptomer er: ømme pupper, litt uggen, trøtt og humørsvingninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...