Solbaer79 Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Heisan! Inni min 4 pp no,som jo ikkje er så lenge akkurat! Alder (36 år) og berre ein intakt eggleder gjer at eg tenker at eg må prøve å lage forholda så optimale som mogleg for å bli gravid.. Etter sist prøverunde har et kutta ut snop (smågodt og sjokolade og sånt..),fordi mykje sukker er uheldig.. I frå neste periode (om eg ikkje er blitt gravid då ;-)) ryker Pepsi max'en...Studier viser visst at brusdrikking fører til dårlegare fertilitet. Er det andre av dokke som gjer kostholdsendringa/justeringer i prøvefasen? :-)
SpirenMin Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Ikke i prøveperioden, men straks jeg blir gravid. Jeg har prøvd så lenge sammenlagt at jeg hadde gått på veggen hvis jeg skulle ha lagt hele livet mitt opp rundt prøvingen. Nå skal det sies at jeg har et bra kosthold som jeg holder på å gå ned i vekt med, så jeg har ikke så mye jeg må kutte ut. Når jeg blir gravid så kutter jeg helt ned på kunstig sukker, drikker mindre kaffe og cola zero. Jeg spiser enda litt grovere og grønnere og pga kvalmen må jeg spise litt oftere og dermed mindre porsjoner. Det funker veldig bra for meg og jeg skulle ønske jeg hadde motivasjon til å beholde det kostholdet etter graviditeten også, men ammeperioden ødela alt for meg, da spiste jeg alt jeg kom over (gikk allikevel ned i vekt men rutinene gikk i dass).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå