Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Vi har ikke hatt sex etter fødselen enda, men tenker å ha det snart. Jeg har hatt stor glede av puppene mine i sexlivet vårt tidligere. Men nå er de full av melk og det renner om jeg ikke har på meg bh og innlegg. Hvordan gjør dere det når dere har sex dere som ammer og har mye melk som renner? Har dere på bh? Det er jo litt kjipt.. Anonymous poster hash: e87d7...6e9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Må nesten ha på bh når det renner melk. Jeg har fortsatt 1 år etter fødsel SINNSYKT såre brystvorter, så jeg har på bh 24 timer i døgnet.. Kjipt…. Anonymous poster hash: f806c...3b8
Ylva og Mathilde Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Jeg hadde ikke det, sex uten pupper er ikke noe for meg. Mulig han (eksmannen) fikk i seg litt melk, men det er da virkelig ikke mer ekkelt enn spytt eller andre kroppsvæsker.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 Jeg tenker også at sex uten pupper ikke er noe for meg heller. Men vi får vel bare prøve oss frem. Kan jo ha sex i dusjen og da merker vi det jo ikke. Hvor lenge må jeg evt gå med bh? Slutter ikke melken å renne før man har sluttet å amme? Anonymous poster hash: e87d7...6e9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Jeg tenker også at sex uten pupper ikke er noe for meg heller. Men vi får vel bare prøve oss frem. Kan jo ha sex i dusjen og da merker vi det jo ikke. Hvor lenge må jeg evt gå med bh? Slutter ikke melken å renne før man har sluttet å amme? Anonymous poster hash: e87d7...6e9 Når melken begynner å renne kan du trykke inn brystvorten (som å ringe på en ringeklokke) og holde den der i 10-15 sekunder (personavhengig), da slutter du å lekke. Men, det renner vel ikke melk HELE tiden?? Anonymous poster hash: 0f6fa...1ee
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Kjedelig når det plutselig begynner å sprute ut melk midt i. Jeg ville ha gått for bh.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Jeg hadde på bh ja. Eller en singlet med innlegg inni. Det er jo litt kjedelig, men sånn var det bare en periode. Jeg lakk veldig mye, det ble bare søl om jeg skulle tatt av bh'en. Anonymous poster hash: 360db...f79
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 melken renner jo ikke hele tiden, men når mine pupper ble stimulert satte det igang utdrivingsrefleksen så melken sprutet, derfor ingen puppekos under sex. Det ga seg når jeg sluttet å amme, rundt 10-12 mnd alder. Anonymous poster hash: 360db...f79
SuperFries Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 Melk er ikke en del av mitt sexliv, så her var BHen på hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #11 Skrevet 25. mars 2016 også må jeg bare legge til at det ikke har noe med at vi synes det var ekkelt å gjøre. Men det ble rett og slett veldig mye søl og vått sengetøy, jeg lakk MYE når det først satte igang. Anonymous poster hash: 360db...f79
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #12 Skrevet 25. mars 2016 For min del måtte jeg ha på bh helt til jeg sluttet å amme. Men i graviditet og ammeperioden så "fungerer" ikke puppene mine seksuelt lengre, de forvandles til matfat og jeg blir mannevond om noen prøver å røre de. Blir skikkelig turn-off med puppkos da. Så det var helt greit for meg å ikke ha noe puppekos. Ikke ha store forhåpninger om at brystene dine skal være på samme måte mens du ammer. Og hvordan det går under sex kommer vel helt an på hvor mye melk du har og hvordan utdrivningsrefleksen din er. Jeg for min del har så mye melk at det spruter bare jeg tar av bhen, og det gjelder under hele ammeperioden. Anonymous poster hash: 25a0a...156
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2016 #13 Skrevet 25. mars 2016 Når melken begynner å renne kan du trykke inn brystvorten (som å ringe på en ringeklokke) og holde den der i 10-15 sekunder (personavhengig), da slutter du å lekke. Men, det renner vel ikke melk HELE tiden?? Anonymous poster hash: 0f6fa...1ee Jo, det renner HELE tiden. Tar jeg av meg bh så står spruten. Bytter innlegg mellom 7 og 10 ganger for dagen. Anonymous poster hash: e87d7...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå