Gå til innhold

Noen her som har Maine Coon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er personligheten deres? Har lest at de ikke er spesielt glad i å ligge på fanget. Stemmer det?

Anonymous poster hash: a3ff0...553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er personligheten deres? Har lest at de ikke er spesielt glad i å ligge på fanget. Stemmer det?

Anonymous poster hash: a3ff0...553

Vil beskrive en main coon: Det nærmeste du kommer en hund;) Rolig, kosete (vår ligger på fanget hele tiden), mjauer en del (ganske så høyt), rusler rundt husveggen. Veldig god mot barn :) Kan så absolutt anbf. denne katten!

Anonymous poster hash: 9622c...d36

Skrevet

jeg vil si at det kommer an på katten, har ei vennine som driver opprett og noen av de er kjempe kosete,mens noen ikke er glad i fanget,men liker og bli klappet,mens noen helst vil være i fred, de jeg har vert nær har jeg opplevd som snille og gode mot barn, de trekker seg selv vekk ,når de har fått nok

Skrevet

Min liker ikke å ligge på fang. Og gir grei "beskjed" om han vil ha fred og ro. Men en herlig personlighet. Roter mye;-) skal alltid dytte bort fjernkontroller papir etc som ligger på bord. Mjauer ikke, men har en annen lyd. Verdens kuleste katt og han er usedvanlig majestetisk og vakker:)

Anonymous poster hash: 87580...27f

Skrevet

Moren min sin er veldig klengete og veldig knyttet til henne. Vil helst ligge på fanget, maler og sikler når den får kos. "Prater" mye. Går aldri langt fra huset. Ganske sær, og han er nervøs. Redd fremmede og spesielt barn.

Anonymous poster hash: 8d8e2...6a8

Skrevet

Tanta mi driver med oppdrett,og jeg synes denne katterasen er litt mer sky enn andre raser. Men vil tro dette er individuelt som med alle andre dyr. Men vi har flere i familien som har denne rasen bare for kos,og det slår meg hver gang at de er litt reserverte.

Anonymous poster hash: 53877...4fb

Skrevet

Mine var ikke kosete, litt sky. De er litt mer klumsete enn andre katter, ikke så grasiøse😌 Krever endel pelsstell (mine i allefall) og har vært plaget med en del sykdom dessverre (uheldig)

Pene dyr da🐱

Skrevet

Har en Maine Coon som er veldig annerledes enn andre katter jeg har hatt tidligere. Hun er ikke spesielt glad i barn, er bare redd de og løper unna når de er våkne og kommer ut fra gjemmestedet sitt når de har lagt seg. Hun er en litt nervøs type katt som skvetter lett. Hun er stor av størrelse, men ikke noen veldig god jeger selv om hun er en utekatt. Mjauelydene er veldig rare og hun "prater" til oss når det er noe hun vil si. Pelsen får lett floker hvis man ikke grer, så det er en del jobb. Hun er glad i å sove i sengen sammen med oss, og kan være veldig kosete, men bare når hun selv vil. En veldig intelligent katterase som på mange måter kan minne om en hund. Maine Coon er også veldig plaget av tannsykdom, så egentlig skal man pusse tennene til katten jevnlig for å unngå dette.

Anonymous poster hash: c5b12...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...