Gå til innhold

hvilken bil har dere? (må ha plass til tre barneseter i baksetet.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i utgnagspunktet lyst på en syvseter, suv. men ny bil må vi ha snart, da det ikke er plass til alle barnesetene. har passat pr dagsdato, 

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Peugeot 308 sw. Det er en 7 seter. Ellers er Ford s-max rå på god plass!

Skrevet

Caravelle, 8 seter :-) En fantastisk bil :-)

Skrevet

BMW 5 serie, 5 seters men god plass faktisk! 

Skrevet

Har en avensis. Trodde ikke jeg skulle få plass til tre seter i den, men det gikk helt fint. Har en 4 åring og en 6 åring som sitter i hver sin britax adventure og en baby som sitter i midten i en britax hiway.

Ble billigere å kjøpe nye seter fremfor ny bil for vår del :-p

Ellers sikler jeg litt på Ford s max om jeg skal kjøpe større bil en eller annen gang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har også Passat og får snart tredjemann. Var innom babyshop og de mente ganske sikkert at de skulle klare å få inn tre maxi cosi seter i baksetet. Så jeg skal prøve til uken. Håper det går da tre ny barneseter er billigere enn ny bil.

Annonse

Skrevet

Vi har volvo v70.  Litt trangt, men det går. Kjøpte den med tanke på tre barneseter. Fant en oversikt på en blogg (barnesikringibil? Eller noe sånt?) over biler med plass til tre seter.

Skrevet

Vi har en BMW 5-serie og venter nå tredjemann. Jeg ser for meg at vi må ha ny bil og vi ser på Ford S-max eller BMW 2-serie Gran Tourer (altså 7 setere). Er det virkelig plass til tre barneseter i en 5-serie babylilje? Hvilke barneseter har dere evt. og hvordan plasserer dere setene? :)

Skrevet

Det blir litt trangt men det går sånn akkurat:-) 

BMW 2- serie, Gran Tourer er ikke dum Jentemamma M&M! Fin bil med god plass! :-)

Skrevet

Caravelle, 8 seter :-) En fantastisk bil :-)

Støtter caravelle! :D

Skrevet

Det blir litt trangt men det går sånn akkurat:-) 

BMW 2- serie, Gran Tourer er ikke dum Jentemamma M&M! Fin bil med god plass! :-)

Men har dere da to seter forovervendt og ett babysete i midten bakovervent? Og bruker dere isofix på noen av setene?

Nei, vet 2-serien er et godt valg, men vil nå prøve begge de to bilene vi har sett oss ut :) Syns faktisk det at S-maxen har tre individuelle seter med isofix er et stort pluss! :)

Skrevet

Forovervendt isofix, Forovervendt isofix uten armlener og rygg, bakovervendt baby til høyre. 

går akkurat bra, men akkurat trangt nok til at man kansje skulle hatt ett hakk større bil:-)

Greit å prøve ut forskjellige biler man ser seg ut, vi bytter ofte bil, og er spent på hva vi kommer på neste gang. vi har sett på BMW x3, og x5, men blir ikke helt enige enda :P 

Skrevet

Hadde Ford Mondeo frem til nå. Trodde den var stor nok, men med to bakovervendte seter og et fremover, så ble det trangt. Har derfor kjøpt S-Max 7-seter. FOR en bil!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...