Gå til innhold

Miniature jakker !?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig Hi, jakkene er fine å se på men barna mine hatet å få tredd en anorakk over hodet, så jakka ble ikke brukt. Men om det er mote/status, disse jakkene begynner å bli gamle på markedet nå, er vel ikke akkurat det siste nye...

Anonymous poster hash: 23878...276

Har mini a ture jakker til barna. Men har de med glidelås foran. Minsten har anorakktypen med glidelås på skrå på siden foran. Største har den vanlige typen, ikke anorakk. Superfornøyd med jakkene jeg! Fint snitt og fine farger. Kjøper de ikke på fullpris da.. Det syns jeg er for dyrt! Finnes ihvertfall mange fine og praktiske jakker fra mini a ture. Vannsøylen er ikke lik på alle. Har både jakker med 3000 og 8000 i vannsøyle.

Anonymous poster hash: 25b66...804

Jeg har hatt et par av de, men de ble kjøpt til han som nå er 11 år, så in kan de vel ikke være? Vinterjakken er utrolig varm og god og har glimrende kvalitet. Jeg har brukt den til 3 barn og den er fortsatt like fin. Men, utrolig irriterende å tre over hodet...

Anonymous poster hash: 5c1cb...955

Annonse

jeg har to stk til minsta, og de er super! vinterjakken er like fin etter ørten vask, og har holdt i flere sesonger. Anorakken er veldig grei, lett å bevege seg i passelig tykk og jeg synes at glidelås bak er utmerket! Mye tettere rundt hals sammenlignet med andre jakker :)

Anonymous poster hash: 098cb...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...