Gå til innhold

Hvor ofte har dere besøk?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Det var ekstremt mye. Jeg hadde blitt utslitt. Overnattingsgjester har vi bare noen få ganger i året. Kortere besøk har vi oftere, men om vi skulle ha middagsgjester fredag, lørdag og søndag hadde jeg blitt helt gal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overnattingsgjester har vi ikke, det har jeg lagt ned veto mot (med unntak av venner av barn). Vanlig besøk har vi ofte, i snitt kanskje 3-5 ganger i uken (men det er stort sett uformelle greier). Jeg hadde aldri giddet det hvis det hadde tappet meg for energi.

Skrevet

Jeg hadde krepert om jeg skulle hatt så mye besøk.

Sist jeg hadde besøk er jeg rimelig sikker var nyttårsaften for over et år siden. Jepp, lever et rimelig stusselig liv for tiden på et sted hvor jeg kjenner få og har vært mye syk selv.

Er ekstrovert og sosialt anlagt, så jeg savner mer besøk. Men samtidig så er jeg høysensitiv, så ville krepert av så mye besøk som dere har, Hi.

Anonymous poster hash: 9198d...ed1
Skrevet

Det der hørtes grufullt ut! Vi burde nok hatt mer besøk, men har ikke tid/overskudd.

Skrevet

På vinteren har vi så og si bare besøk når vi inviterer noen, på våren og sommeren så kommer det oftere uanmeldt besøk eller folk inviterer seg selv.  

Anonymous poster hash: 2b577...ad9
Skrevet

Tilnærmet aldri

Anonymous poster hash: f5653...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...