Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Vi har ganske mye besøk mener jeg, mens mannen mener det er normalt. Vi har gjester enten på kaffe eller middag hver helg, gjerne både fredag, lørdag og søndag, samt ett-tre besøk ila uken. Vi har overnattingsgjester 3 av 4 helger hver måned. I høytider har vi som regel besøk hver dag, hvis vi ikke skal bort. Nå i påsken har vi hatt besøk hver dag (av forskjellige). Er dette virkelig normalt? Jeg synes det blir litt i overkant og hadde det vært samme person hele tiden hadde jeg nok satt ned foten, men den ivrigste besøker oss kanskje en gang i uken ellers så er det andre fra omgangskretsen. Anonymous poster hash: 57fe3...d73
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Vi har nesten aldri besøk, bortsett fra barnas venner da. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er ikke så glad i besøk, jeg blir litt stiv og unaturlig. Liker meg best alene i "hulen" vår Jeg blir også veldig sliten om det er noen her over flere dager... Anonymous poster hash: 4b30e...ad1
TPK Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Det høres voldsomt ut sånn som dere holder på! Vi har besøk kanskje en gang i mnd, til kaffe/lunsj. Ellers går vi på besøk hver helg da, til mine foreldre og svigers.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Har ikke hatt besøk siden begynnelsen av januar. Kjenner nesten ingen. Anonymous poster hash: d905f...ba0
Sommerfuggel i magen Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Har besøk 3-4 ganger i uka nå for tiden. Noen perioder litt mindre😊
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 har kanskje besøk en gang i måneden.. så ofte som du beskriver ville gjort meg fullstendig utslitt! i min verden ville ikke den hyppigheten vært naturlig i det hele tatt Anonymous poster hash: 7cba8...2a4
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Hadde aldri i livet orker å hatt det sånn som dere.vi er litt usosiale,trives best sammen bare oss. Koselig med besøk men en gang i blandt.ungene har besøk nesten daglig,men annet besøk kanskje 1 gang i mnd
Pobie Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Jeg hadde ikke orket så mange besøk per uke og så mange overnattingsbesøk. Vi har besøk, og reiser på besøk, ca en gang i måneden. Vi har overnattingsgjester omtrent en gang i året.
Marriet Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 Hvem er det som overnatter i helgene? Har dere barn? Er det barna som har overnattingsgjester hver helg eller dere voksne? Bor dere langt unna familie og venner, siden de må overnatte eller drikkes det alkohol hver eneste gang?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 vi har alt for mye besøk synes jeg..kanskje 3 ganger i uka. hver gang jeg og samboer har planlagt å sitte hjemme i soffan å fise i joggebuksa kommer det folk hit...som sitter driiitlenge...forferdelig slitsomt. jeg har noengangr sagt ifra hvis folk ringer først at jeg ikke orker besøk. Er det frekt; D? Anonymous poster hash: d86d6...43c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Aldri, slik har det vært de siste 9 årene. Anonymous poster hash: be974...442
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 Det er veldig mye besøk dere har. Men er det trivelig besøk dere er komfortable med, er jeg misunnelig! Men hvordan har det seg at så mange i deres omgangskrets trenger å ligge over!? Vi har besøk kanskje 2 ganger i måneden av venner/familie. Skulle ønske folk stakk innom mer, men når man alltid må invitere, så blir det litt mer formelt og føler jeg må diske opp med noe, og det er ikke alltid jeg har krefter til det. Anonymous poster hash: ecdba...5bf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #13 Skrevet 24. mars 2016 Dere har jo ekstremt mye besøk! Vi har ofte folk innom, men da er det ikke avtalt. Vi ber middagsgjester kanskje 1 gang i mnd, men skulle gjerne vært flinkere til å be. Blir dessverre veldig sliten av å være sosial, enda så hyggelig det er.. Anonymous poster hash: a55b5...3c5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #14 Skrevet 24. mars 2016 Invitert besøk en-to ganger i uka på lunsj/middag. Uanmeldt besøk har vi nesten daglig. Anonymous poster hash: 21d14...a2f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #15 Skrevet 24. mars 2016 1-2 ganger i mnd av hans/mine foreldre, da er de her 3-7 dager (bor langt unna). Det holder for vår del, de er ganske intense. Kanskje hver eller annenhver mnd av venner/søsken som bor litt nærmere. Dette kunne godt vært litt oftere. Ellers stikker vi innom eller får kort besøk av naboer med ujevne mellomrom. Ofte om sommeren, sjeldnere om vinteren. Det du beskriver høres utrolig slitsomt ut. Men vi er litt asosiale av oss. Anonymous poster hash: 09cc0...d0a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #16 Skrevet 24. mars 2016 Vi har kanskje halvparten så mye besøk som dere, og det er allikevel en del! Anonymous poster hash: 2ae59...228
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #17 Skrevet 24. mars 2016 Hadde blitt gal av så besøk så ofte! Sett ned foten. Anonymous poster hash: 781c6...6c6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #19 Skrevet 24. mars 2016 2-3 ganger i mnd tenker jeg.. Anonymous poster hash: 50d73...557
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #20 Skrevet 24. mars 2016 Meget sjeldent besøk. Mine foreldre er vel innom ca en gang i uken. Har vært utbrent og syk det siste året, så har latt være å invitere noen, og heller ikke dratt til noen. Før hadde vi kanskje besøk 1-2 ganger i mnd, og var borte på besøk 3-5 ganger pr mnd. Savner det, men kommer ikke meg i gang igjen... Anonymous poster hash: cacae...429
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. mars 2016 #21 Skrevet 24. mars 2016 Sjelden. Liker ikke å ha besøk og stresser mye i forkant av besøk. Blir i dårlig humør og ja i det hele tatt🙈 Uplanlagt besøk er det verste, går nesten i bakken hvis det ringer på døra😳
Mrs Smith Skrevet 24. mars 2016 #23 Skrevet 24. mars 2016 Høres slitsomt ut ! Besøk i gjennomsnitt 2 ganger pr måned her tenker jeg. + venner av barna da.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2016 #24 Skrevet 24. mars 2016 Vi har besøk ca 3 ganger i uka. Noen uker blir det faktisk hver dag. Som regel kommer folk bare innom. I begynnelsen var det stress, men nå er det bare koselig. Bryr meg ikke om jeg har joggebukse og null sminke, eller at huset er rotete, eller om det er rett i middagen. Alle er velkomne og jeg ønsker et åpent hjem Noe jeg tror vi har siden det er så mange som stikker innom. Anonymous poster hash: 212d6...36b
Mandala Skrevet 24. mars 2016 #25 Skrevet 24. mars 2016 Dere har mye besøk! Vi har litt lite, så og si aldri. Regner selvsagt ikke med barnas venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå