Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Skal gjennom en koloskopi i morgen, og jobber meg akkurat nå gjennom 4liter Laxabon. Dette er mildt sagt djevelens verk. Noen som har vært gjennom dette og vet hvor "avgjørende" for resultatet er det om jeg dropper den siste halvliteren? Jeg har kommet meg gjennom straks 3 liter, og klarer noen glass til, men smertegrensen er nådd. Den siste halvliteren vet jeg ikke om jeg greier 😖 Anonymous poster hash: 89c94...6ea
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Jeg regner med at det er en grunn til at det er 4 liter du skal drikke, og ikke 3,5. Jeg hadde aldri vært villig til å risikere at resultatet ikke ble bra pga meg Anonymous poster hash: 65ead...ace
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Jeg kastet opp på de to siste halvliterne. Var ikke tømt ordentlig og de måtte avbryte kolonskopien for de kom ikke gjennom en propp langt oppi tarmen. Fikk dra hjem og spise et lett måltid før jeg måtte på et nytt tømmeprogram. Var en fæl uke og det tok tid å komme seg etterpå. Men jeg slet med og sliter fremdeles med veldig hard obstipasjon så vet jo ikke om det hadde funket selv om jeg ikke kastet opp. Prøv så absolutt å komme deg gjennom hele kuren, men vet så altfor godt hvor fælt der er å drikke det. Lykke, lykke til! Anonymous poster hash: d3f0f...611
SuperFries Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Neste gang går du for Picoprep. Kun ett lite glass å drikke x 2. Du bør forsøke å få i deg alt. Kjipt å måtte avbryte fordi du ikke er helt tømt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Neste gang går du for Picoprep. Kun ett lite glass å drikke x 2. Du bør forsøke å få i deg alt. Kjipt å måtte avbryte fordi du ikke er helt tømt.Satser på at det ikke blir noe neste gang, men takk for tipset 😄Jobber hardt med saken, men merker at det blir verre og verre å få ned slurkene. Derfor var jeg ute etter erfaringer om jeg ikke skulle få tømt skikkelig. Anonymous poster hash: 89c94...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå