Gå til innhold

vil barnefar faktisk gå? :( frustrert...

Anbefalte innlegg

jeg er 7+2 nå og nylig funnet ut at jeg er gravid. hadde i utgangspunktet tenkt til å beholde, frem til barnefar fortalte at han ikke ville ha noe med barnet og gjøre i det hele tatt om jeg beholdt.

jeg står midt i et vanskelig valg... beholde og vitende bli alene mor og gi mitt barn en oppvekst uten far? eller gjøre som barnefar sier og ta abort?

noen som kan evt. se litt lenger frem og se om han faktisk går?

har rn million tanker inni hodet om dagen og klarer ikke bestemme meg!!

Hilsen frustrerte meg...

Anonymous poster hash: ced04...78c

Fortsetter under...

Jeg var alenemor i 3 år, sønnen min har møtt biologisk far når ham var nyfødt men etter der. Mannen min har oppdratt han siste 5 årene og han er pappa hans.jeg har fått noen spørsmål fra sønnen min men med har aldri vert noe problem. Vi er som en oral familie og begge barna blir oppdratt likt, tror mannen min egentlig glemmer han ikke er biologisk far... fremtiden er vanskelig å forutse så du må ta valget om du vil ha et barn, og mannen må ta sitt valg.

Anonymous poster hash: 38043...553

tusen takk for deling av erfaring! settes stor pris på. grunnen til at dette gjør meg fryktelig usikker er at min egen far heller ikke har vært der under min oppvekst, jeg kjente han og var vel hos han en helg i mnd, men etter fylte 15 forsvant han helt ut av mitt liv. jeg vet så inderlig hvor vondt det er å føle at man ikke er "bra nok". selvfølgelig vil jeg ha barnet, men så ikke for meg at jeg skulle bli alene, og ønsker heller ikke være alene. derfor ble dette så utrolig vanskelig for meg. ingen tvil om at jeg venter en tøff tid om jeg velger å gå ogjennom dette alene. og dette er det jeg er usikker på om jeg er klar for, være alene.

Jeg har ikke noe erfaring med dette. Men første tanke som slo meg er at hva med evt neste gang du blir gravid? Vil han stille opp da? Vil han ha barn i det hele tatt? Ønsker deg masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for☺ Håper det ordner seg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...