Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #26 Skrevet 22. mars 2016 Favorittgodteriet, påskemarsipan, litt sjokolade, en øl. Har tidligere år ofte puttet i en fargerik boxer, men akkurat nå har han så mange. Koselig med påskeegg:) Kanskje vi som gjør det gjerne var kjærester en del år før vi fikk barn? Så vi har fått litt slike tradisjoner? Sikkert ikke alle, men en del? Anonymous poster hash: 8c5d0...94f Vi var kjærester i mange år før vi fikk barn. Men aldri gitt hverandre påskeegg, julestrømpe, adventskalender eller lignende. Jeg har alltid tenkt at sånt var for barn, og det har derfor ikke vært i tankene mine å gi mannen noe. Prøver for alt i verden å ikke bli moren hans Men ser jo at det er like vanlig å gi partner som å gi barna, så reagerer ikke på at andre gjør det Anonymous poster hash: b51c3...a25
Love my kidz Skrevet 22. mars 2016 #27 Skrevet 22. mars 2016 Forskjellig godis. Ender med at jeg spiser halve. 🙈 Anonymous poster hash: cd9b1...3af Hihi 😂
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #28 Skrevet 22. mars 2016 Litt div godteri, marsipan, noen proteinbarer og forskjellige "gavekort" på massasje, en dusj sammen ol Anonymous poster hash: b6f7f...42d
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2016 #29 Skrevet 22. mars 2016 Dere som gir mannen egg med godteri i: Får han egen sjokoladekalender til jul også? Og fløyte på 17.mai?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #30 Skrevet 22. mars 2016 Takk for inspirasjon, jeg har kjøpt; -favorittsjokolade -en flott ny bokser -3 ekstra gode øl -ett jaktblad -en ny glidemiddel -ett klippekort med "ekstra vennenlige tjenester" Anonymous poster hash: 3df2a...66b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #31 Skrevet 22. mars 2016 Har eggløsning i løpet av påsken, så her er det han som må putte noe inni egget Anonymous poster hash: 87f9c...bf0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #32 Skrevet 22. mars 2016 Jeg laget et stort egg til mannen. Det var fullt av godteri jeg vet han liker. Han har det ikke så godt om dagen, så jeg gjorde det for å gjøre ham glad Jeg føler ikke at jeg har ofret meg enormt, akkurat. Anonymous poster hash: a4fe9...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #33 Skrevet 22. mars 2016 Legger et halvt påskeegg på fitta så kan han få den... Anonymous poster hash: 199e9...b50
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #34 Skrevet 22. mars 2016 Dere som gir mannen egg med godteri i: Får han egen sjokoladekalender til jul også? Og fløyte på 17.mai? Ærlig talt da. Han får da pakkekalender til jul, og vannpistol og gassballong på 17 mai Anonymous poster hash: 4f8fd...80f
Ylva og Mathilde Skrevet 22. mars 2016 #35 Skrevet 22. mars 2016 Han får joggesko og godteri. Hvis jeg finner et stort nok egg, ellers får han en pose med sko og godteri.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #36 Skrevet 22. mars 2016 Ærlig talt da. Han får da pakkekalender til jul, og vannpistol og gassballong på 17 mai Anonymous poster hash: 4f8fd...80f Og vindmølle og sånt hjul man triller med godteri i! Han fikk leke-trompet et år, men bråkte så mye, så dropper det i år. Anonymous poster hash: 8c5d0...94f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #37 Skrevet 22. mars 2016 Og vindmølle og sånt hjul man triller med godteri i! Han fikk leke-trompet et år, men bråkte så mye, så dropper det i år. Anonymous poster hash: 8c5d0...94f Men seriøst. Er det virkelig så feil å glede hverandre? Man kan vel ha det morsomt selv om man er voksen? Man kan da beholde noen gleder fra man var barn? Skader det dere andre at man gjør det? Eller er dere egentlig bare misunnelig på andre som ikke lever i en så grå tilværelse? Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil:) Anonymous poster hash: 8c5d0...94f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #38 Skrevet 22. mars 2016 Godteri som han (og jeg) liker og snus. Anonymous poster hash: e52ea...2bc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #39 Skrevet 22. mars 2016 Vi var kjærester i mange år før vi fikk barn. Men aldri gitt hverandre påskeegg, julestrømpe, adventskalender eller lignende. Jeg har alltid tenkt at sånt var for barn, og det har derfor ikke vært i tankene mine å gi mannen noe. Prøver for alt i verden å ikke bli moren hans Men ser jo at det er like vanlig å gi partner som å gi barna, så reagerer ikke på at andre gjør det Anonymous poster hash: b51c3...a25 Mange som ikke gjør det:) Mannen min fikk aldri julestrømpe som barn, så jeg følte at han har litt å ta igjen;) Og så fikk jeg tilbake etter det, så har det blitt sånn. Kan godt være en krem eller annet i, også. Egg er jo så billige, og vi synes det er koselig:) Særlig i disse priskrig-tider;) Men synes absolutt ikke at alle trenger å gjøre det. Anonymous poster hash: 8c5d0...94f
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2016 #40 Skrevet 22. mars 2016 Ærlig talt da. Han får da pakkekalender til jul, og vannpistol og gassballong på 17 mai Anonymous poster hash: 4f8fd...80f Pokker, jeg skammer meg. Skal skjerpe nivået her.
Salomine Skrevet 22. mars 2016 #41 Skrevet 22. mars 2016 Oi da, har faktisk aldri falt meg inn at mannen skulle ha påske-egg. Ikke jeg heller for den saks skyld. Jeg liker ikke godteri og han liker det litt for mye. Så uansett ikke noe lurt sjakktrekk med påskeegg til oss voksne her i huset. Men du vet vel hva han liker, så legg oppi det samt en uventet ekstra overraskelse kanskje.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #42 Skrevet 23. mars 2016 En giftpille og en flaske vann. Anonymous poster hash: 72581...201
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #43 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har gitt til han tidligere, men får aldri noe av han så i år dropper jeg det. Anonymous poster hash: 3d37a...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå