Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Vanligvis har ikke jeg og mannen brukt å kjøpe påskeegg til hverandre, men jeg oppdaget i stad et gjemt påskeegg i klesskapet hans. Rekler med det er til meg så jeg føler for å gi et tilbake, men aner ikke hva jeg skal putte i det (han spiser ikke noe særlig med godteri?) Hva gir dere i påskeegg til mannen deres? Bruker dere å gi et påskeegg med en frekk vri? 😌 Anonymous poster hash: 3df2a...66b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Blir ikke noe sexegg nei. Har pleid å kjøpe sudoku blad og litt snop. Anonymous poster hash: ea7f4...759
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Vi får påskeegg av barna. Oppi der er det stort sett fine tegninger, litt påskepynt som de har laget og litt sjokolade eller annet godt som de har funnet i skapene på kjøkkenet 😊 Anonymous poster hash: 423e6...300
suseduse Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Han elsker øl, så legger et par gode av det oppi, pluss en påskequiz ( han elsker quiz) og fleskesvor som han elsker. Kanskje en påskesjokolade eller snickers.
SourApple Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Han får litt av favorittgodteriet sitt. Han er ikke så voldsomt glad i godteri, men en bit marsipan til kaffen faller alltid i smak. Hva med å kjøpe litt eksklusiv sjokolade? En frekk vri har jeg aldri tenkt på eller hørt om, men om du tror han blir glad for det så kjør på
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Her får jeg aldri påskeegg, så jeg har sluttet å kjøpe det til mannen også. Synes det skal gå begge veier. Anonymous poster hash: 6e331...0c0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Vi voksne har ikke påskeegg. Mannen fikk ett fra jobben som vi deler. Kanskje din mann har fått fra sin jobb? Anonymous poster hash: b1826...aee
Marriet Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Sokker, øl, blad eller pocketbok og favorittgodteriet. Får aldri av han, verken julestrømpe eller påskeegg. Han får begge deler av meg. Synes det er fint å gjøre litt stas på han. Han fortjener det. Forventer ikke det samme tilbake, vi viser ting på forsjellig måte. Jeg hadde blitt superglad da,,hvis han plutselig hadde funnet på å gi meg et!
Fandens Oldemor Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Oi. Det har aldri falt meg inn å lage påskeegg til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 Forskjellig godis. Ender med at jeg spiser halve. 🙈 Anonymous poster hash: cd9b1...3af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 Vi voksne har ikke påskeegg. Mannen fikk ett fra jobben som vi deler. Kanskje din mann har fått fra sin jobb? Anonymous poster hash: b1826...aee Det er jo alltids en mulighet, men da hadde han neppe gjemt det innerste i klesskapet sitt. Jeg tror det er til meg, håper i vertfall det 💛 Anonymous poster hash: 3df2a...66b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #13 Skrevet 22. mars 2016 Sokker, øl, blad eller pocketbok og favorittgodteriet. Får aldri av han, verken julestrømpe eller påskeegg. Han får begge deler av meg. Synes det er fint å gjøre litt stas på han. Han fortjener det. Forventer ikke det samme tilbake, vi viser ting på forsjellig måte. Jeg hadde blitt superglad da,,hvis han plutselig hadde funnet på å gi meg et! Hvorfor skal vi damer alltid varte opp mennene, men aldri forvente eller få noe oppmerksomhet tilbake? For meg hadde det vært et tegn på at han ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 6e331...0c0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #14 Skrevet 22. mars 2016 Bare jeg som ser for meg ett innlegg etter påske fordi påskeegget ikke var til henne? Anonymous poster hash: f70a8...3cc
Luksusdyret Skrevet 22. mars 2016 #15 Skrevet 22. mars 2016 Oi. Det har aldri falt meg inn å lage påskeegg til mannen min. Hehe, mange DiB-damer behandler jo mennene som barn, skriver gjøremålslister for husarbeid, passer på legetimene, frisørtimene og regningene deres, innvilger dem "festekvote" og "spillekvote". Da er det på sin plass å gi barnet... ehm mannen, påskeegg
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #16 Skrevet 22. mars 2016 Hvorfor skal vi damer alltid varte opp mennene, men aldri forvente eller få noe oppmerksomhet tilbake? For meg hadde det vært et tegn på at han ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 6e331...0c0 Jeg gjør slikt for mannen fordi jeg liker å overraske slik. Tilbake får jeg andre ting. I fjor hadde han plantet en lang rekke med hagebringebær busker som jeg hadde snakket om i to år. Forrige helg vasket han hele bilen min uten at jeg hadde spurt. Anonymous poster hash: cd9b1...3af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #17 Skrevet 22. mars 2016 Bare jeg som ser for meg ett innlegg etter påske fordi påskeegget ikke var til henne? Anonymous poster hash: f70a8...3cc Da blir det definitivt et innlegg om hvor det mystiske påskeegget har tatt veien... Anonymous poster hash: 3df2a...66b
Marriet Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Hvorfor skal vi damer alltid varte opp mennene, men aldri forvente eller få noe oppmerksomhet tilbake? For meg hadde det vært et tegn på at han ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 6e331...0c0 Som sagt viser vi på forskjellige måter at vi setter pris på hverandre. Jeg gir han noen overraskelser i form av en julestrømpe og et påskeegg, han kan finne på å kjøpe ti kg kongekrabbe fordi han vet det er det beste jeg vet. Han kan finne på å ordne barnevakt og invitere meg ut på en helaften med middag og kino som overraskelse osv. Han finner på mer voksenting, jeg behandler han mer som et barn jeg veit ikke jeg, men er rimelig overbevist om at han bryr seg altså og han setter alltid veldig pris på mine små overraskelser til han, slik som jeg setter pris på hans til meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 Da blir det definitivt et innlegg om hvor det mystiske påskeegget har tatt veien... Anonymous poster hash: 3df2a...66b Eller hun smugåpnet det og det var sexy undertøy. Litt rart for det var 70F og hun er 85B. Hun fikk aldri egget og nå er det borte. Han har nok levert det tilbake til butikken fordi han skjønte det var feil størrelse. Han planlegger nok en annen stor overraskelse for han har vært mye borte i påsken og virker så hemmelighetsfull. 😂😂😂 Anonymous poster hash: cd9b1...3af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #20 Skrevet 22. mars 2016 Bare jeg som så for meg at det kom til å dukke opp en "han er nok utro"kommentar? Egget har han fått av elskerinna, selvfølgelig. Anonymous poster hash: ea666...d6f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #22 Skrevet 22. mars 2016 ...og der kom den Anonymous poster hash: ea666...d6f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #23 Skrevet 22. mars 2016 Han får det samme som barna, godis I ditt tilfelle hadde jeg laget to egg... Et med godis, et med hundebæsj Hadde jeg ikke fått egg av han hadde det blitt en stor hundebæsj (åh jeg er SÅ barnslig!) Anonymous poster hash: 3fbb7...aa4
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #24 Skrevet 22. mars 2016 Hvorfor skal vi damer alltid varte opp mennene, men aldri forvente eller få noe oppmerksomhet tilbake? For meg hadde det vært et tegn på at han ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 6e331...0c0 "Viser ting på forskjellig måte". Det må da være lov? Man er da ulike individer. Anonymous poster hash: 8c5d0...94f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2016 #25 Skrevet 22. mars 2016 Favorittgodteriet, påskemarsipan, litt sjokolade, en øl. Har tidligere år ofte puttet i en fargerik boxer, men akkurat nå har han så mange. Koselig med påskeegg:) Kanskje vi som gjør det gjerne var kjærester en del år før vi fikk barn? Så vi har fått litt slike tradisjoner? Sikkert ikke alle, men en del? Anonymous poster hash: 8c5d0...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå