Gå til innhold

Noen her som bruker /har brukt Tolvon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått det utskrevet mot søvnproblemer og skal ta første gang i kveld.

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 61c62...f19

Skrevet

Jeg har brukt det med god effekt. Men, jeg reagerer sterkt på medisiner som kan gjøre en trøtt. Det kan være en fordel, men for meg, ble det klart ganske raskt at 10 MG var altfor mye. Måtte dele de bittesmå tablettene i 4, visste det seg. Jeg fikk utrolig god effekt sv kun 2,5 MG -- og 30 MG skal være en normal dose. Hadde ellers ingen bivirkninger.

Skrevet

Jeg brukte det en periode. Funket greit, men ble veldig trøtt og slapp dagen etterpå. Ellers er et tips å ikke ta mer enn forskrevet. Jeg tok en ekstra tablett en natt jeg syntes den første ikke virket, våknet da av at sambo vekket meg fordi jeg hadde ligget og ristet i senga og det skummet ut av munnen min. Etter det har jeg brukt medisinen så lite som mulig.

Anonymous poster hash: 9cfde...754

Skrevet

Jeg sov i ei uke etter 1 tbl. Halverte dosen og det gikk fint

Skrevet

Ja, for noen år siden. Ble helt dopa. Sov største del av neste dag også, etter første kvelden jeg hadde tatt den.

Anonymous poster hash: fb7fb...7ea

Skrevet

Har ei eske liggende som jeg har fått utskrevet for søvn, men jeg har ikke prøvd enda. Er redd for å bli som en zombie dagen derpå.

Anonymous poster hash: 097d9...eac
Skrevet

Den er helt ufarlig. Ta anbefalt dose, og sov godt:) men du fått en slapp dag i morgen.

Skrevet

Ikke ta det første gang hvis du har ansvar for barn alene på morgenen eller dagen etter. Jeg var "borte" i rundt 20 timer.

Anonymous poster hash: ae30e...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...