Gå til innhold

Press i skambeinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i dagtidlig vært litt øm og kjent litt press på venstre siden av skambeinet, er nå i 14.uke (hvis det har noen betydning). Noen som vet hva dette her er for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning? Eller har du overanstrengt deg eller brukt noen uvante muskler?

Anonymous poster hash: 999e6...f82

Skrevet

Anonymous poster hash: 9962b...a23

Skrevet

Anonymous poster hash: 9962b...a23

Skrevet

Høres ut som begynnende bekkenløsning ja..

Anonymous poster hash: 4d1e2...672

Skrevet

Ååå håper ikke det😳 Det kom etter at jeg flyttet en kommode så jeg håper jo på at det er "kun" overbelast og at det ikke er bekkenløsning da. Takk for svar

Skrevet

Har samme smerter jeg også. Min mor sier det er typiske tegn på bekkenløsning 😕

Skrevet

Symfysen er jo i det området, jeg hadde veldig vondt der da bekkenløsningen var på det verste. Kiropraktor ba meg om å kna der det gjør vondest, det er visstnok et muskelfeste som kan trenge litt omsorg.

Skrevet

Nå har jeg kommet meg til legen og finnet ut hva dette er, og jeg har ikke bekkenløsning,men fått lyskebrokk😩😩 totalt forbud mot all løfting og bæring av matvarer og unger....skikkelig kjedelig å måtte være avhengig av å få hjelp... Men heller få hjelp enn å hasteoperere mens jeg er gravid

Skrevet

Huffda, så kjedelig. Bra du fikk sjekka det til legen da. Er det vanlig å få Lyskebrokk i svangerskapet, sa legen noe om det ?

Skrevet

Det er visst ikke så vanlig, men det kommer jo ihvertfall hos meg da av press mot et svakt punkt i området (altså livmor/baby) det kan være en medfødt svakhet eller en følge av mye tunge løft ol... Kjedelig er det ihvertfall. Håper det går bedre med deg da😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...