Gå til innhold

Tafatt samboer som ikke tar tak i noe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde kanskje merket det før vi flyttet sammen, men han er ufattelig tafatt! Jeg blir litt gal.

Jeg er vant med å klare ting selv og har blant skrudd fra hverandre en køyeseng og en dagseng, byttet rom for dem og skrudd de opp igjen. Jeg har handlet på IKEA og skrudd sammen møblene. Jeg rydder og styrer. Jeg henger opp heller og bilder. Jeg ommøblerer. Jeg må kontakte banken for å spørre om lavere rente.

Hvis jeg spør han om hjelp så sier han ja, men ikke noe skjer. Jeg må mase hvis han skal gjøre noe og det er så kjedelig. Jeg blir så irritert!! Nå nylig knuste en ramme fordi jeg tok opp bildene og sa vi måtte får hengt de opp. Jada, det skulle vi. Ikke noe skjer og vips har de stått i veien i noen uker og et barn knuser det ene bildet.

Vi har et hus der vi kunne trengt å male og fikse noen vegger, gjerne male tak, sette opp noen lettvegger. Jeg vet at han ikke kommer til å være den som settet igang. Det blir meg, som ikke har peil. Argh!!!

Anonymous poster hash: 1c1ba...667

Fortsetter under...

Skrevet

Har han peiling på å sette opp lettvegger da? Kanskje han ikke kan så mye, og føler at det er lettere at du bare gjør det.. Hva med å dra han i gang? Lær han opp litt, la han prøve og feile? Som en unge..

Er det sånn at han ikke gidder å samarbeide med deg, eller at dere kan samarbeide om noe, så må du jo snakke med han, få en endring, gå til fvk for råd.. eller dumpe han..

Anonymous poster hash: 451cd...794
Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke skaff flere barn med denne mannen... Latskap er en forholdsdreper!

Skrevet

Ikke skaff flere barn med denne mannen... Latskap er en forholdsdreper!

Enig! Man kan ikke dra lasset alene, dvs det går i noen år, men da kan man drite i alt som heter hygge og sexliv. Man trenger en MANN, dvs en som tenker selv, som bidrar uoppfordret, og som er et forbilde man ønsker barna skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...