Gå til innhold

er jeg veldig rar som ammer når barnet er 22 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer min på 2,5 år. Ikke for min del, men barnet nekter å slutte. Jeg skulle gjerne sluttet da han drar meg i puppen hele tiden. Det er ikke ekkelt eller rart men i mitt tilfelle ganske tungvint med så mye mas. Han forventer pupp om han slår seg f.eks. jeg sier nei men det godtas ikke Skulle på en måte ønske jeg avsluttet det for lenge siden.

Anonymous poster hash: 6edd1...73f

Dette er grunnen til at jeg synes det er rart. (Jeg synes ikke det er ekkelt). Men det er veldig ofte slik at de som ammer etter barnet har passert ett år gjør dette fordi ungen krever puppen, og mor ikke klarer å si nei. Mor vil egentlig slutte, men stakkars barnet mitt vil jo ha pupp så da må det få pupp. NEI. Ungen din er stor. DU er sjefen. Barnet trenger ikke puppen lenger, men barnet ditt trenger foreldre som kan sette grenser. Det gjør sjeldent disse mødrene som ammer så lenge. De behandler ofte barna sine som babyer i evigheter. Det er selvfølgelig helt opp til disse mødrene å gjøre det, men jeg synes det er å gjøre barna sine en bjørnetjeneste. 

Anonymous poster hash: 593c9...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...