Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Jeg får ikke kaffen sterk nok! Alle innstillinger står på max styrke, men det hjelper ikke. Det eneste som funker litt, er å bruke mørkbrente kaffebønner. Selv da er den for veik. Anonymous poster hash: 522b0...0e8
Von Hertelhofen Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Jeg har deLonghi, og har ikke samme problemet.
skinnfilla Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Regner med du har vridd over den lille svarte oppi med bønnene?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Regner med du har vridd over den lille svarte oppi med bønnene? Den står på 7 Anonymous poster hash: 522b0...0e8
skinnfilla Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Regner med du har vridd over den lille svarte oppi med bønnene?Den står på 7 Anonymous poster hash: 522b0...0e8 Hmm, nei da vet jeg ikke. Tatt fra hverandre og renset alt? Kanskje en bønne sitter fast?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Hatt to derfra og aldri hatt problem med for svak kaffe. Den vi har nå må vi stille tre steder på. En oppe i kaffebønnene, en mengde vann og en med hvor sterk. Mannen klarte å få hull i en stålkopp med kaffen når vi prøvde oss frem. Han syns den ble sterk og glemte koppen på benken. Hoho. Sterk styrke og lit vann, da blir den bra ekspresso styrke på den. Vi bruker meny sin kaffe, den store sorte posen med grønn skrift. Husker ikke hva den heter nå. Den syns vi er best selv om vi er tre stk i huset som liker ulik kaffe, med litt stillinger på maskinen får vi den kaffen vi vil ha alle sammen. Anonymous poster hash: c67f4...9e4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Hatt to derfra og aldri hatt problem med for svak kaffe. Den vi har nå må vi stille tre steder på. En oppe i kaffebønnene, en mengde vann og en med hvor sterk. Mannen klarte å få hull i en stålkopp med kaffen når vi prøvde oss frem. Han syns den ble sterk og glemte koppen på benken. Hoho. Sterk styrke og lit vann, da blir den bra ekspresso styrke på den. Vi bruker meny sin kaffe, den store sorte posen med grønn skrift. Husker ikke hva den heter nå. Den syns vi er best selv om vi er tre stk i huset som liker ulik kaffe, med litt stillinger på maskinen får vi den kaffen vi vil ha alle sammen. Anonymous poster hash: c67f4...9e4 Høres ut som vi har samme maskin. Kanskje jeg skulle prøve å skru ned på mengden vann og heller trykke flere ganger på knappen for å fylle et krus. Ellers vurderer jeg faktisk å klage på den, med mindre det er for seint? Fikk den til jul i fjor, men tok den dessverre ikke i bruk før nå. Meny har vi ikke her, så den beste jeg har funnet til nå heter noe med Dark Fusion. Hi Anonymous poster hash: 522b0...0e8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Korfor ikkje amme? Er jo så praktisk og enkelt. Anonymous poster hash: 08926...7e7
Gjest Minnieropptatt Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Korfor ikkje amme? Er jo så praktisk og enkelt. Anonymous poster hash: 08926...7e7 Amme når du vil ha sterkere kaffe?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Amme når du vil ha sterkere kaffe? 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 9affe...6ca
LivetErEnLek Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Amme når du vil ha sterkere kaffe? Amming er jo et vidundermiddel, kurerer ALT😂
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Korfor ikkje amme? Er jo så praktisk og enkelt. Anonymous poster hash: 08926...7e7 Jeg når ikke opp med puppen Eller, det er jo litt også, da. Anonymous poster hash: 522b0...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå