Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den streken må vere positiv? Ta ein digital ja :D er vell ope apotek på laurdag 😊 lykke til 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste testen der ser no virkelig lovende ut👍🏻 krysser fingrene for deg og håper det endelig har klaffet for deg😊

Skrevet

Den streken må vere positiv? Ta ein digital ja :D er vell ope apotek på laurdag lykke til

Er det ope på lørdag har jeg kjøpt. Har troa når El testen er så positiv

Skrevet

Den siste testen der ser no virkelig lovende ut krysser fingrene for deg og håper det endelig har klaffet for deg

Krysser jeg og. Håper håper.

Skrevet

Jeg kjøper flere i morgen. Apoteket her har åpent 4 timer😅

Skrevet

Håper at det er din tur nå!

Skrevet

Spottingen begynt igjen. Nei nei nei

Skrevet

Ikke ta sorgen på forskudd! <3 det er mange som opplever blødninger i begynnelsen av et svangerskap. Du tilhører også den delen av statistikken som har høyere risiko for å få tvilling/flerling svangerskap, altså det kan være du har flere enn et embryo. Da er det oftere at noen kan oppleve spontanabort av ett av de embryoene.

Prøv å være positiv!

Anonymous poster hash: 3acb0...9cf

Skrevet

Takker for fine ord. Håper du har rett.

Har rygg smerter av og på, menssmerter sterkere, så vit såre bryst. Var på do ingen blod på papir og høy temp. Veit ikkje kva eg skal tro lenger

Skrevet

Løp ned på apoteket og kjøp en digital!

Skrevet

Blir nok ein tur på Apoteket i dag.

Har googla og det er mangen med sterke menssmerter og det kan være tegn på utviding av livmora. Håper at det er det.

Skrevet

Ja, kjøp en digital! Testet du med billigstrimmel i dag tidlig?

Skrevet

Har ikkje igjen den som eg har brukt. Men har 2 andre typer og dei vart sterkare. El testen er lik som i går.

Blir apoteket i dag.

Skrevet

Oj, spennende! Kjøp to digital, så har du en til i morgen også. :)

Skrevet

Da har jeg kjøpt og det bogna med folk der og kjent folk. Håper dei ikkje såg for da er slarven i gang.

Skrevet

Krysser fingrene for positiv test 😊 Jeg hadde mye murringer i ryggen som minnet veldig om menssmerter kvelden før jeg testet positivt denne gangen jeg også, håper samme til deg😊

Skrevet

Gratulere

No tårer jeg og Takke.

Skrevet

Gratulerer så mykje! Veit at det er svært etterlengta. Når har du termin? :)

Anonymous poster hash: 0483d...859

Skrevet

Juhu!!! Gratulerer :-) :-) :-) :-) kanskje vi havner i samme termingruppe da :-)

Skrevet

Gratulerer så mye😃 Det fortjener du!

Skrevet

Takker 

Da blir det 6 eller 7 Desember barn Termin.

Går alt etter planen så blir jeg bestemor i juni og mamma i desember. Håper det sitter.

Blir lange tøffe uker til 12 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...