Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SÅ glad på dine vegne!! Vi var i samme tråd for 7 mnd siden da jeg ble gravid, men jeg har vært innom her og lest med jevne mellomrom, og fått med meg de kjemiske graviditetene dine. Dette er fantastiske nyheter når du har prøvd så lenge! Ikke hør på negative kommentarer fra folk som ikke greier å unne andre glede. Et barn kan være like ønsket selv om det er det 1. eller det 6. barnet😊 Lykke til videre!!

Hilsen mamma snart til 4 gull.

Anonymous poster hash: 68359...a6f

Annonse

Gratulere så mye, dette unner jeg deg virkelig! Har vært innom med jevne mellomrom og fulgt deg 😀

Takker er så glad no. Håper det holder i 8 uker til. Den verste kneika.

Er så godt og sjå att testene blir sterkere og sterkere.

Annonse

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Jeg har blødd i begge mine svangerskap...

Jeg har aldri blød i min 5 svangerskap og da er jeg redd. Har lege time i dag og vil ha hcg test. 

Har smerte i ryggen og av og på med menssmerter. Såre bryst.

Når jeg merker blod så knyter jeg meg og kjenner alt av negative retningen.

Fant dette på babyverden forumet

Uke 3 = hCG på 3 - 40

Uke 4-5 = hCG på 40 - 300

Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000

Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000

Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000

Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000

Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

Fant dette på babyverden forumet

Uke 3 = hCG på 3 - 40

Uke 4-5 = hCG på 40 - 300

Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000

Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000

Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000

Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000

Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

Takker 

Er spent på prøvene.

• 2 uker senere...

Jeg beklager altså, men nå må du gi deg.. Hvor mange barn har du? 4-5? Og du er over 40? Vi er tidlig i 20 årene og har brukt snart 2 år i håp om å få vår første spire og vi får det ikke til. Ikke så mye som en 1 positiv test på snart 2 år.. Jeg syns du burde være glad for de barna du har fått. Tenk på oss andre som sliter..

Anonymous poster hash: 8e6fe...7cd

For et UTROLIG kjipt svar!

At hun er 40 og har barn fra før betyr ikke at hun ikke ønsker et barn til like mye som deg.

Det at hun ønsker seg et barn til og har dårligere tid enn deg får meg faktisk til å ha mer sympati med henne enn med en 20

åring som enda har 20 år til på å få det til.

Hvorfor så sur? Du må lære deg å glede deg på andres vegne, selv om ikke livet ditt tar helt samme retning.

Det sitter flust av damer der ute i verden uten livmor og som aldri kan få sitt eget barn. I din verden betyr det altså at også du burde holde munn, for mange har det mye vanskeligere enn deg.

Jeg skjønner man blir lei og bitter når man mnd etter mnd og etterhvert år går å venter, men du kan ikke ta ut frustrasjonen din på andre.

Om du fortsatt er på dette forumet vil jeg komme med en gladsak til deg :)

Jeg og samboeren min prøvde i fem år før vi ble gravid, ingen fant noe galt med meg ei heller han, så dette var uforståelig for alle. Da jeg var 25 år, og vi hadde mistet håpet ble jeg plutselig gravid, legene forstod heller ikke dette, men mente at kanskje kroppen min ikke var klar før da??? Uansett vi fikk en nydelig jente og to år etter kom lillebror uten problemer :) så kanskje det samme hender med dere? Det er håp :)

Jeg er nå 41 og vil ha en til, jeg er seint ute, jeg vet det, og vet at sjansene våre er små, men tro du meg, jeg ønsker meg dette barnet like mye som jeg ønsket Nr 1. Så vær så snill, ikke døm.

Anonymous poster hash: 7bb8e...b48

Hvordan går d? :)

Er kommen til 5+6 men spotter mykje. Hcg tester viser bra resultat. Har merka at å gå turer kan føre til spotting. Turer med litt oppoverbakker fører til spotting. Så må roe meg. Symptomer er der og så håper jeg får tidlig Ul.

Kossen går det med deg ?   Titter etter deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...