Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=2valco0&s=9

Da var alt håp ute, lys rosa på papiret.

Er så lei og får ikkje hjelp hos GU spes heller.

Alt håp treng ikkje å vere ute berre pga litt lys rosa på papiret. :)

Det er heller ikkje sånn at to testar tatt same dag på vere like sterke. Eg fekk strek om morgonen 11 dpo, så myyyykje svakare strek om morgon 12 dpo. Tenkte det var kjemisk, men same kvelden var svaken like sterk som dagen før. Eg er no 22+6. :)

Krysser fingrane for deg.

Anonymous poster hash: 0483d...859

Alt håp treng ikkje å vere ute berre pga litt lys rosa på papiret. :)

Det er heller ikkje sånn at to testar tatt same dag på vere like sterke. Eg fekk strek om morgonen 11 dpo, så myyyykje svakare strek om morgon 12 dpo. Tenkte det var kjemisk, men same kvelden var svaken like sterk som dagen før. Eg er no 22+6. :)

Krysser fingrane for deg.

Anonymous poster hash: 0483d...859

Takker for flotte ord.

Mens smerter og lyse rosa på papir er eit dårlig tegn for meg.  Detta har skjedd så mange ganger no at det er barre negativ for meg.

Skulle ønske det skjer for meg men slik flaks har jeg ikkje. 

Har sendt ein email til klinikk i Bergen og sa korleis eg var behandla hos Gu spes og kva han sa. Lurte på kva slags ordninger dei hadde for slik som 44 åringer behandling.

Jeg beklager altså, men nå må du gi deg.. Hvor mange barn har du? 4-5? Og du er over 40? Vi er tidlig i 20 årene og har brukt snart 2 år i håp om å få vår første spire og vi får det ikke til. Ikke så mye som en 1 positiv test på snart 2 år.. Jeg syns du burde være glad for de barna du har fått. Tenk på oss andre som sliter..

Anonymous poster hash: 8e6fe...7cd

Jeg beklager altså, men nå må du gi deg.. Hvor mange barn har du? 4-5? Og du er over 40? Vi er tidlig i 20 årene og har brukt snart 2 år i håp om å få vår første spire og vi får det ikke til. Ikke så mye som en 1 positiv test på snart 2 år.. Jeg syns du burde være glad for de barna du har fått. Tenk på oss andre som sliter.. Anonymous poster hash: 8e6fe...7cd

...? Var ikke det et rimelig hjerteløst svar å komme med i en annen persons tråd? Hva om jeg sier at det er jo ikke noe synd på deg heller, for det er jo andre i verden som har det verre? Folk med kreft i bukspyttkjertelen, eller som er hjemløse, holder på å sulte ihjel, ikke har tilgang på rent vann...? Skjerp deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...