Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Herregud.. Får så vondt i meg.hvor var foreldrene jeg er alltid med min 3åring i vann. Er så redd at han skal få vann i lungene... Huff håper det går bra med jenta å familie Anonymous poster hash: a94f4...228
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Snakk om å dømme foreldrene samtidig som du kommer med lykkeønskninger! Najs Anonymous poster hash: 050b9...758
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Tror du virkelig ikke foreldrene var rett i nærheten? Ulykker skjer så ufattelig fort, å det kan få fatale konsekvenser. Ulykker kan skje hvem som helst, uansett. Anonymous poster hash: 5c1fb...f6e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Snakk om å dømme foreldrene samtidig som du kommer med lykkeønskninger! Najs Anonymous poster hash: 050b9...758 Det var jo bare et spørsmål... Var de sammensatt med barnet eller var de på kafee.. Å selvfølgelig håper man at det går bra med familie å den lille jenta Anonymous poster hash: a94f4...228
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Denne tråden er mot forumreglene. Jævla hyener!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Tror du virkelig ikke foreldrene var rett i nærheten? Ulykker skjer så ufattelig fort, å det kan få fatale konsekvenser. Ulykker kan skje hvem som helst, uansett. Anonymous poster hash: 5c1fb...f6e Ja men viss foreldrene var sammensatt med jenta hadde dem eller de ansatte funnet jenta livløs... Man ser jo om barnet kommer under vann eller ikke Anonymous poster hash: a94f4...228
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Denne tråden er mot forumreglene. Jævla hyener! Hvorfor det? Kan godt slette det Anonymous poster hash: a94f4...228
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Denne tråden er mot forumreglene. Jævla hyener! Hvorfor det? Kan godt slette det Anonymous poster hash: a94f4...228 Ja, gå i gang? Fjols!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 Huff de kommer så lett unna i den alderen der. 1 sekund er nok stakkar stakkar foreldre. Kan skje så fort selv om man følger med. Håper det går bra med den lille. Virker jo som hun ble funnet fort og de flinke badevaktene fikk hjulpet henne. Anonymous poster hash: 727bd...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 Huff de kommer så lett unna i den alderen der. 1 sekund er nok stakkar stakkar foreldre. Kan skje så fort selv om man følger med. Håper det går bra med den lille. Virker jo som hun ble funnet fort og de flinke badevaktene fikk hjulpet henne. Anonymous poster hash: 727bd...d1b Ja helt forferdelig .. Blir så trist av å lese i vg ... Heldigvis fikk de liv i henne!! Anonymous poster hash: a94f4...228
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 Tror du virkelig ikke foreldrene var rett i nærheten? Ulykker skjer så ufattelig fort, å det kan få fatale konsekvenser. Ulykker kan skje hvem som helst, uansett. Anonymous poster hash: 5c1fb...f6e Ja men viss foreldrene var sammensatt med jenta hadde dem eller de ansatte funnet jenta livløs... Man ser jo om barnet kommer under vann eller ikke Anonymous poster hash: a94f4...228 Sammensatt?? Hva i all verden mener du? Anonymous poster hash: 21f91...6e6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 Ja, de satt sikkert på kafeen og slappet av mens toåringen bakset rundt i bølgene..... Tror du virkelig det?! Anonymous poster hash: 0d03d...d8b
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2016 #13 Skrevet 20. mars 2016 Huff de kommer så lett unna i den alderen der. 1 sekund er nok stakkar stakkar foreldre. Kan skje så fort selv om man følger med. Håper det går bra med den lille. Virker jo som hun ble funnet fort og de flinke badevaktene fikk hjulpet henne. Anonymous poster hash: 727bd...d1b Ja helt forferdelig .. Blir så trist av å lese i vg ... Heldigvis fikk de liv i henne!! Anonymous poster hash: a94f4...228 Skulle ikke du slette tråden?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #14 Skrevet 20. mars 2016 Huff de kommer så lett unna i den alderen der. 1 sekund er nok stakkar stakkar foreldre. Kan skje så fort selv om man følger med. Håper det går bra med den lille. Virker jo som hun ble funnet fort og de flinke badevaktene fikk hjulpet henne. Anonymous poster hash: 727bd...d1b Ja helt forferdelig .. Blir så trist av å lese i vg ... Heldigvis fikk de liv i henne!! Anonymous poster hash: a94f4...228 Skulle ikke du slette tråden? Jo men vet ikke hvordan man gjør det. Tror admins må gjøre det. Anonymous poster hash: a94f4...228
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 Huff de kommer så lett unna i den alderen der. 1 sekund er nok stakkar stakkar foreldre. Kan skje så fort selv om man følger med. Håper det går bra med den lille. Virker jo som hun ble funnet fort og de flinke badevaktene fikk hjulpet henne. Anonymous poster hash: 727bd...d1b Ja helt forferdelig .. Blir så trist av å lese i vg ... Heldigvis fikk de liv i henne!! Anonymous poster hash: a94f4...228 Skulle ikke du slette tråden?Jo men vet ikke hvordan man gjør det. Tror admins må gjøre det. Anonymous poster hash: a94f4...228 Nemlig. Lærte du noe i dag?? Du kan ikke slette tråder her. Selv om du angrer på hva du skrev. Selv håper jeg ingen i den familien er på dette forumet og leser dine hyklerske utbrudd!
Modesty Blaise. Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Tråden er moderert pga. spekulasjoner. Oppfordrer alle her til å vise respekt for en tragisk hendelse, og til å unngå videre spekulasjoner. Modesty Blaise, Bruker Mod
Gjest Kira Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Tråden er nok en gang moderert. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Snakk om å dømme foreldrene samtidig som du kommer med lykkeønskninger! Najs Anonymous poster hash: 050b9...758 Det var jo bare et spørsmål... Var de sammensatt med barnet eller var de på kafee.. Å selvfølgelig håper man at det går bra med familie å den lille jenta Anonymous poster hash: a94f4...228 Hva faen er det som feiler deg? tenk om det hadde vært deg og ditt barn Anonymous poster hash: 9de43...79a
Roheryn Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Herregud.. Får så vondt i meg.hvor var foreldrene jeg er alltid med min 3åring i vann. Er så redd at han skal få vann i lungene... Huff håper det går bra med jenta å familie Anonymous poster hash: a94f4...228 Jeg håper virkelig du ikke er så nedsnødd i virkeligheten. Har du noen gang vært i pirbadet, i en ferie når det er drittvær ute? Folk står som sild i tønne, og bølgebassenget er aller verst. De kjører bølger (store bølger! Jeg har selv gått under der, og jeg er en habil svømmer) en gang i timen, og da er det så mye folk uti der at du kan miste dine egne kroppsdeler av syne... bølgebassenget ligger bare meter unna toddler-avdelinga, så et øyeblikks uoppmerksomhet ville vært nok til at en kjapp toåring kom seg uti. Og det er "langgrunt", ingen kant eller hindring på vei ut i vannet. Jeg velger å tro at dette er en tragisk ulykke og alle foreldres mareritt når det kommer til badeland, inntil politiet eventuelt sier noe annet. Og det er fryktelig stygt å sparke noen som allerede ligger nede og sannsynligvis har det forferdelig vondt. Ulykker skjer, selv om man har gjort alt for å unngå det. Det kunne faktisk vært deg også.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 Hvor var foreldrene spør du. Jeg kan svare for de 2 tilfellene mine barn ukontrollert har havnet under vann: 1: jeg og en annen mor sto i vannkanten og fulgte med på ungene som lekte halvmeteren unna. Min treåring (som var veldig trygg i vann) blir litt ustø og blir dratt med av en bølge og er plutselig 2 meter unna oss og under vann. Før vi rekker å reagere (vi var helt på hendelsen) blir han dratt opp av en mann som står nærmere ungen i det han dras utover. Ungen rakk ikke å bli redd, mens alle vi rundt fikk hjertet i halsen. Ingen av oss så for oss hva som kunne skjedd, og vi bærer det fremdeles i oss 5 år etterpå. 2: Min 1.5 åring får lov til å plaske i strandkanten og finner plutselig på at han skal løpe utover. Jeg er helt på situasjonen, men rekker ikke ta tak i han før han løper så dypt at han "tryner" og havner under vann. Skummelt for barnet, men helt ufarlig situasjon der jeg fikk ham opp før han rakk å gå skikkelig under. 2 situasjoner der jeg var i vannet og hadde fullt fokus på ungene, men likevel ikke klarte å unngå at de havnet under vann. Var jeg uansvarlig synes du? Anonymous poster hash: a500d...c87
Gjest Kira Skrevet 21. mars 2016 #21 Skrevet 21. mars 2016 Tråden er moderert igjen. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #22 Skrevet 21. mars 2016 Det er mye som kan skje, veldig fort og usynlig for andre. Jeg sto feks i bassenget med mitt barn på tre år, hun hadde armringer. Jeg snur på hodet og ser et øyeblikk på resten av bassenget før jeg snur meg tilbake til mitt barn. Så tenker jeg: hva var det egentlig jeg så nå?? En og en halv meter bak meg lekte en 8-9 åring i vannet, og det var andre mennesker rundt. Men det var noe som ikke stemte, for selv om det så ut som han lekte så var det kanskje ikke det han gjorde likevel? Jeg snudde meg igjen og så at gutten var livredd og kavet for å holde hodet over vannet, uten en lyd. Han holdt på å gå under og det var ingen som så det, bare meg, helt tilfeldig. Jeg fikk fisket han opp og tatt han opp på land. Tenker det er så lett at det skjer en ulykke i vann, og det går uhyggelig fort og lydløst! Anonymous poster hash: 2f716...6cf
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #23 Skrevet 21. mars 2016 Jeg orker ikke svare meg... Det virker bare som det er jeg som er "overhysterisk" når det gjelder vann... Mine barn hadde aldri fått lovt å badet alene i pirbadet uten at jeg var ved siden av i vannet.. Vann er skummelt å det vet vi jo alle. Hilsen hi (som ikke ønsker noen noe vondt) Anonymous poster hash: a94f4...228
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #24 Skrevet 21. mars 2016 Jeg orker ikke svare meg... Det virker bare som det er jeg som er "overhysterisk" når det gjelder vann... Mine barn hadde aldri fått lovt å badet alene i pirbadet uten at jeg var ved siden av i vannet.. Vann er skummelt å det vet vi jo alle. Hilsen hi (som ikke ønsker noen noe vondt) Anonymous poster hash: a94f4...228 ***orker ikke svare dere mer. Anonymous poster hash: a94f4...228
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #25 Skrevet 21. mars 2016 Det er mye som kan skje, veldig fort og usynlig for andre. Jeg sto feks i bassenget med mitt barn på tre år, hun hadde armringer. Jeg snur på hodet og ser et øyeblikk på resten av bassenget før jeg snur meg tilbake til mitt barn. Så tenker jeg: hva var det egentlig jeg så nå?? En og en halv meter bak meg lekte en 8-9 åring i vannet, og det var andre mennesker rundt. Men det var noe som ikke stemte, for selv om det så ut som han lekte så var det kanskje ikke det han gjorde likevel? Jeg snudde meg igjen og så at gutten var livredd og kavet for å holde hodet over vannet, uten en lyd. Han holdt på å gå under og det var ingen som så det, bare meg, helt tilfeldig. Jeg fikk fisket han opp og tatt han opp på land. Tenker det er så lett at det skjer en ulykke i vann, og det går uhyggelig fort og lydløst! Anonymous poster hash: 2f716...6cf Enig i denne . Dessverre er det de som er mest stille og rolig og ikke sier noe Som kan være de som holder på å drukne :/ ikke en gang spekuler i hvor foreldre var før du vet noe , dette er alle foreldres mareritt . Håper det går bra med foreldrene og barnet . Anonymous poster hash: 7dae5...dcc
Anbefalte innlegg