Gå til innhold

Vanish på ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yay or nay?

Anonymous poster hash: 01236...067

Skrevet

Jeg brukte flytende vanish på en flekk på Kari Traa ulltrøya mi, det gikk helt fint. Men lot det bare være på et par minutter før jeg starta vaskemaskina.

Anonymous poster hash: 14087...f2b
Skrevet

Jeg har brukt den sprayen på ullklær mange ganger, går veldig bra og flekken forsvinner ☺😊

Anonymous poster hash: c3ea3...e6f

Skrevet

Tenkte mer på å legge en dunge ullklær i vanish-vann ett par timer?

Hi

Skrevet

Gallesåpe fra Clas Ohlson er best til ull.

Skrevet

Tenkte mer på å legge en dunge ullklær i vanish-vann ett par timer?

Hi

ullklær skal vel ikke ligge så lenge i vann

Anonymous poster hash: 9a652...712

Skrevet

Mora mi sprayet ullvanggenseren til junior med vanish, og lot det være der noen timer før hun vaska. Funket IKKE !! Ble bleket der hun hadde sprayet. Hadde sikkert funket om hun hadde vasket med det samme.

Skrevet

Jeg får ikke ullplaggene rene, verken med vanish eller gallesåpe. Ullprogrammet på vaskemaskinen har maks 30 grader. Noen som vet om f.eks. finvask 40 grader kan funke?

Anonymous poster hash: d685f...be3

Skrevet

Jeg får ikke ullplaggene rene, verken med vanish eller gallesåpe. Ullprogrammet på vaskemaskinen har maks 30 grader. Noen som vet om f.eks. finvask 40 grader kan funke?

Anonymous poster hash: d685f...be3

Vil tro det, men du kan kanskje teste på noen plagg barna uansett har vokst ut av?

Når det gjelder Vanish på ull, så ødela jeg det fineste ullsettet sønnen min noen gang har hatt ved å bruke Vanish. Andre ullklær i samme vask gikk det fint med. Må ha med innfarging å gjøre?

Skrevet

Jeg vasker ull på 40 grader. Med ullvaskeprogrammet så blir det ikke rent. Bruker sitronsåpe på vanskelige flekker.

Anonymous poster hash: c3f1f...f57

Skrevet

Jeg vet ikke for hvilken gang jeg skriver dette, men på flekker er det gallesåpe som gjelder. Fås kjøpt hos Clas Ohlsson og en del helsekostforretninger.

http://m.clasohlson.com/no/Galles%C3%A5pe/Pr341287000

Anonymous poster hash: 4aada...7ff

Eller sitronsåpe, minst like god — og lukter knallgodt :-)

Anonymous poster hash: 904a8...c3b

Skrevet

Jeg har gallesåpe også, men har ikke lyst til å stå å gnikke på ullklærne.. Har ullprogram som kjører både 30 og 40 grader, men det tar ikke lette flekker engang..

Hi

Skrevet

Jeg har gallesåpe også, men har ikke lyst til å stå å gnikke på ullklærne.. Har ullprogram som kjører både 30 og 40 grader, men det tar ikke lette flekker engang..

Hi

Nei vel, men da ønsker du med andre ord ikke at klærne skal bli rene, da.

Skrevet

Nei vel, men da ønsker du med andre ord ikke at klærne skal bli rene, da.

Nei, jeg liker skittne klær!

Brukte gallesåpe på en ullbukse, og der ble tøyet skikkelig slitt når flekken endelig var vekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...