Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #51 Skrevet 20. mars 2016 Tipper det sitter noen som gråter og skjelver over de stakkars fiskene dine HI😊 I min tid som akvariebegloer, så tok de ofte selvmord. Fant av og til en tørrfisk på gulvet. Jeg kan faktisk ikke huske at de ble avlivet på noe vis. Bare gravlagt i doen. Men de levende forsvant sikkert på mystisk vis etter leggetid😊 Anonymous poster hash: 25f80...633
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #52 Skrevet 20. mars 2016 Herlig tråd på en sen lørdagskveld :-) Tommel opp for deg HI! Du skriver utrolig bra og det høres ut som om du tar godt vare på dyrene dine. Er så enig i at det tross alt "bare" er akvariefisker...!!! Anonymous poster hash: 28656...631
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #53 Skrevet 20. mars 2016 Nei nå må du gi deg! Jeg er sikker på at om du prøver så kan du omplassere dem. Hva med en telefon til fiskebeskyttelsen? Det du blir foreslått er ULOVLIG! Tenk om politiet hadde funnet ut at du hadde avlivet fisk, de kunne meldt deg til fiskevernet, og du kunne da risikert at de kommer inn med tiltak i akvariet som du må følge opp, det hadde du hatt godt av! Nei slike folk som deg burde vært fradømt retten ti å eie husdyr i all fremtid! Anonymous poster hash: a95c8...4f8 Haha ler meg ihjel 😂😂 Anonymous poster hash: d9360...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå