Gå til innhold

Hvordan klare å stresse ned det å bli gravid?? HJELP

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med at jeg stresser sånn med å bli gravid! Tusen tanker flyr igjennom hodet, hva om jeg ikke kan bli gravid, er det noe galt? Er jeg gravid? Er jeg ikke gravid?

Blir gal av det. Desuten blr jeg stresset over at jeg stresser! Er redd det kan påvirke eggløsningen eller noe?

Har dere noen tips hva dere gjør eller gjorde får å stresse ned å tenke på noe ant?

Takk på forhånd! :)

Fortsetter under...

Jeg sliter veldig med at jeg stresser sånn med å bli gravid! Tusen tanker flyr igjennom hodet, hva om jeg ikke kan bli gravid, er det noe galt? Er jeg gravid? Er jeg ikke gravid?

Blir gal av det. Desuten blr jeg stresset over at jeg stresser! Er redd det kan påvirke eggløsningen eller noe?

Har dere noen tips hva dere gjør eller gjorde får å stresse ned å tenke på noe ant?

Takk på forhånd! :)

Jeg kjenner meg så igjen! DET er ikke lett, for uansett hva man gjør for å ikke tenke på det, så blir det bare mye verre!

Hvilken PP er du i? 

Jeg merker at denne PP har jeg innstilt meg på at dette kommer til å ta tid. Så har gitt meg litt mer ro.. Men nå som EL nærmer seg, begynner stresset igjen merker jeg. Har nok tester til EL og GV tester. Så er litt mer rolig enn ellers. 

Jeg leser mye på forum jeg. Hjelper å se andre som er i samme båt. 

Vi har bare prøvd i en måned, så burde ikke klage. Men har så mye symptomer, ømme bryster, hvit lotion utflod, ofte tisse, murringer og sånn. Er litt usikker på om jeg hadde festningsblødning, det kom liksom en utflodsklatt med litt brunt blodaktig gøgg i.. Er 4 dager på overtid med mensen, men får fortsatt ikke positiv test.

Er redd det bare er jeg selv som utsetter den på grunn av stresset.. Vet ikke om d er mulig, men har hørt om det!

Trur kanskje jeg må slutte å teste meg hele tiden, blir bare mer stresset og forvirret av det..

Vi har bare prøvd i en måned, så burde ikke klage. Men har så mye symptomer, ømme bryster, hvit lotion utflod, ofte tisse, murringer og sånn. Er litt usikker på om jeg hadde festningsblødning, det kom liksom en utflodsklatt med litt brunt blodaktig gøgg i.. Er 4 dager på overtid med mensen, men får fortsatt ikke positiv test.

Er redd det bare er jeg selv som utsetter den på grunn av stresset.. Vet ikke om d er mulig, men har hørt om det!

Trur kanskje jeg må slutte å teste meg hele tiden, blir bare mer stresset og forvirret av det..

Vi er i gang på pp3, eller 2. Første pp

bomma vi på el.mannen har reisejobb...

Skjønner man blir stressa!

Jeg tror du klarer å roe deg ned. Man har liksom så mye som må ut med en gang.

Lykke til, håper spiren har klamret seg fast :-)

Kanskje el var senere enn antatt?

Får ta ny test igjen. Er flere som har fått positiv test flere dager etter ikm. Eventuelt ringe lege for blodprøve

Håper du har en liten spire! Vet godt hvordan dette kan oppleves

Ja det er spennende, men samtidig blir man så utålmodig! Man vil liksom helst at det skulle skjedd i går allerede:D

Håper vi har vært så heldig å fått det til på første forsøk, men det virker liksom litt får godt til å være sant... Men får bare vente å se, håpe på det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...