Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Skulle kjøpe solbriller hos optiker. Prøvde de brillene jeg hadde mest lyst på. Fikk beskjed om at jeg ikke kledde dem.Foreslo noen andre som jeg ikke likte. Prøvde samme brille (altså som den jeg ville ha selv) hos en annen optiker som absolutt syntes at jeg kunne ha sånne. Hva gjør man da??? Anonymous poster hash: a0ab4...d51
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Rayban. Litt store, men ikke så store at jeg ser ut som en flue;) Jeg ser det selv hvis de er altfor store. Hvis du selv synes du kler de, gå for de:) Noen optikere er sære i smaken, andre vil bare selge og noen vil bare være greie. Ta heller med deg venninne/kjæreste/mann eller send de snap/bilde hvis du er i tvil selv:) Anonymous poster hash: 29814...fb4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Rayban. Litt store, men ikke så store at jeg ser ut som en flue;) Jeg ser det selv hvis de er altfor store. Hvis du selv synes du kler de, gå for de:) Noen optikere er sære i smaken, andre vil bare selge og noen vil bare være greie. Ta heller med deg venninne/kjæreste/mann eller send de snap/bilde hvis du er i tvil selv:) Anonymous poster hash: 29814...fb4 http://m.smartbuyglasses.no/designer-sunglasses/Ray-Ban/Ray-Ban-RB3386-Active-Lifestyle-001-13-75026.html Likner disse, bare sølv-farget i stedet. Elsker de. Har ikke ekstremt lite hodet, men ganske lite og smalt, er en del store solbriller jeg ikke kler. Anonymous poster hash: 29814...fb4
Monica Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Jeg må ha store solbriller, og er mange jeg ikke kler. Nå er jeg ekspert på å miste, og ødelegge solbriller, så mine kjøpes stort sett på H&M.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Rayban. Litt store, men ikke så store at jeg ser ut som en flue;) Jeg ser det selv hvis de er altfor store. Hvis du selv synes du kler de, gå for de:) Noen optikere er sære i smaken, andre vil bare selge og noen vil bare være greie. Ta heller med deg venninne/kjæreste/mann eller send de snap/bilde hvis du er i tvil selv:) Anonymous poster hash: 29814...fb4 http://m.smartbuyglasses.no/designer-sunglasses/Ray-Ban/Ray-Ban-RB3386-Active-Lifestyle-001-13-75026.html Likner disse, bare sølv-farget i stedet. Elsker de. Har ikke ekstremt lite hodet, men ganske lite og smalt, er en del store solbriller jeg ikke kler. Anonymous poster hash: 29814...fb4 Fine. Hva betyr str 63 og 67? Anonymous poster hash: 22843...196
digger Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Her brukes bare Oakley😎De har flere modeller til litt smalere ansikt, har dette selv og ikke fint når stengene står langt ut fra ansiktet👍
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Rayban. Litt store, men ikke så store at jeg ser ut som en flue;) Jeg ser det selv hvis de er altfor store. Hvis du selv synes du kler de, gå for de:) Noen optikere er sære i smaken, andre vil bare selge og noen vil bare være greie. Ta heller med deg venninne/kjæreste/mann eller send de snap/bilde hvis du er i tvil selv:) Anonymous poster hash: 29814...fb4 http://m.smartbuyglasses.no/designer-sunglasses/Ray-Ban/Ray-Ban-RB3386-Active-Lifestyle-001-13-75026.html Likner disse, bare sølv-farget i stedet. Elsker de. Har ikke ekstremt lite hodet, men ganske lite og smalt, er en del store solbriller jeg ikke kler. Anonymous poster hash: 29814...fb4 Fine. Hva betyr str 63 og 67? Anonymous poster hash: 22843...196 Aner ikke;) Googlet bare bilde, kjøpte mine hos en optiker. Anonymous poster hash: 29814...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå