Gå til innhold

Noen har inne som har vært borti Femar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått tildelt femar av gynokologen for å prøve dette denne mnd. Hørt veldig mye bra om denne typen! Skal ta min siste tablett i dag. Gynokologen min sa jeg ville få eller på dag 14, er det vanlig når man går på femar?

Jeg går på letrozol, samme som femar. Er første pp jeg prøver det. Startet på cd3, og skal ta til cd7. Tar dobbel dose. Har også hørt veldig mye positivt om det, men har dessverre ingen erfaring å dele enda. Ingen bivirkninger så langt! Heldigvis.

Jeg har fått tildelt femar av gynokologen for å prøve dette denne mnd. Hørt veldig mye bra om denne typen! Skal ta min siste tablett i dag. Gynokologen min sa jeg ville få eller på dag 14, er det vanlig når man går på femar?

Jeg går på letrozol, samme som femar. Er første pp jeg prøver det. Startet på cd3, og skal ta til cd7. Tar dobbel dose. Har også hørt veldig mye positivt om det, men har dessverre ingen erfaring å dele enda. Ingen bivirkninger så langt! Heldigvis.

Spennende og se fremover da. Jeg skulle ta fra dag 5 i syklus til dag 9. En tablett.

Håper det blir en spire ☺

Spennende og se fremover da. Jeg skulle ta fra dag 5 i syklus til dag 9. En tablett.

Håper det blir en spire ☺

Spennende! Tar du noe annet i tillegg? Jeg vurderer hostesaft og wild yam

Spennende! Tar du noe annet i tillegg? Jeg vurderer hostesaft og wild yam

Nei, jeg tar ikke noe annet en folsyre og vitaminer itilegg. 

Vi får prøve dette først.  Kjenner at dette blir en ekstra spennende PP. Min gynokolog sa at jeg ville få el på dag 14, er dette helt normalt når man går på Femar? For jeg pleier vanligvis ikke og ha el før på dag 17 hvis jeg har el i det heltatt. 

Nei, jeg tar ikke noe annet en folsyre og vitaminer itilegg.

Vi får prøve dette først. Kjenner at dette blir en ekstra spennende PP. Min gynokolog sa at jeg ville få el på dag 14, er dette helt normalt når man går på Femar? For jeg pleier vanligvis ikke og ha el før på dag 17 hvis jeg har el i det heltatt.

Har lest at mange får el på dag 14. Jeg har svært sjeldent el av meg selv, så er spent på å se hvordan det går. Tok siste pille idag, så hvis alt går bra, så er el rundt onsdag neste uke! Gleder meg veldig😃 Tenkte å begynne å teste snart sånn at vi ikke går glipp av el.

Annonse

Har lest at mange får el på dag 14. Jeg har svært sjeldent el av meg selv, så er spent på å se hvordan det går. Tok siste pille idag, så hvis alt går bra, så er el rundt onsdag neste uke! Gleder meg veldig Tenkte å begynne å teste snart sånn at vi ikke går glipp av el.

Jeg har nok heller ikk eggløsning, så håper selvsagt at Femar vil hjelpe meg med eggløsning. Tatt et par eggløsningstester nå de siste dagene, de er på vei til å bli positive så skal ta en i kveld også. Gynokologen min anbefalte sex annehver dag og ikke hver dag. I følge mine beregninger skal jeg ha EL på fredag som kommer nå. Så da får vi se hvordan det går! Krysser fingrene for oss. Håper virkelig at det er en spire som vil sitte. 

Lykke til :D Vi får holde kontakten så vi ser om femar virker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...